čtvrtek 27. března 2008

Brý ránko...


( ← Moje výhra,jojo všechny svoje výhry mm uložený,jen je zveřejnit...xD)
.....Mňo brý...
Jak se to vezme nic moc neska,ani včera to nebylo nic moc.... Vlastně já se pořád necejtím nějak extra fajn,ve škole se nedokážu soustředit...Pořád mě mučí rýma venku je sníh a hnusná zima a tak vůbec celkově...
Jinak tenhle článek píšu hlavně proto,že jsem se chtěla omluvit,že tu nic nepřibývá a že tak trošku zanedbávám naše SBčka... Moc mě to mrzí,ale já se na to fkt necejtím,včera jsem byla v posteli už před osmou a učení mě nechávalo totálně chladnou,kdežto teďkomc mm nehoráznej stres....
Jinak jsem si končně stáhla mangu Loveless a už se nemusím vázat jen na Animko,což mě taky nebaví v Animku je to hafo vynechanýho a to se mi nelíbí,i když je taky krásný...^^ Doufám,že si stihnu ještě teďkomc dostahovat druhou knihu..^^ Mnihii...se těším na víkend,to bude moje příprava na angličtinu na písemku budu číst a číst a číst a taky překládat...xD Abych věděla o co de,my totiž v anglině píšeme slohovku,br...bojim bojim....
Mňo nic....Kouknu na Yamino Matsuei tu druhou část a letím....snad dneska nebo v pátek popř o víkendu tu ode mně něco přibude...:))
Pac a ...no pusu radši ne ještě byste ode mně tu rýmu chytli taky...xD
Hiroko von Rabersdorf...

Žádné komentáře:

Okomentovat