pátek 7. března 2008

Konichi Wa (..a pár změnek..xD)

Čaukyy lidičky...:)
Stopro jste si všimli,že tu prakticky nic nedělám..Hmm...nestydím páč na to nemm ani pomyšlení...
Už asi měsíc mě bolí hlavička,ale to nebylo tak hrozný,to až tendle tejden se to začalo stupňovat a prostě to nedávám,žádný dlouhý koukání do počítače páč pak je to ještě horší takže jak už asi tušíte ani o víkendu tu nejspíš nic neudělám,možná stli mi bude v sobotu líp,ale pochybuju...budu se snažit aspoň sem tam něco udělat...Prosím nezlobte se na mě..
Taky prosím naše SBéčka...budu se snažit chodit na vaše blogy a komentovat,prostě dávat o sobě vědět,ale je vás docela hodně,takže je to na dlouho,ale slibuju že se budud snažit kontrolovat dění na vašich blozích a komentovat a tak podobně...:) Ale nezlobte se,když se dlouhoneozvu...možná je chyba taky ve vás,kontroluju hlavně blogy těch kteří ke mně chodí...promiňte že te´d budu jmenovat ale mezi ně patří Laliloo,Botan-chan,Tessinka(Tessu-san),vposlední době dokonce Elo-chan a Riku nesmím opomenou Shou-chan a Dark Princess..to je asi tak všechno...ti nás navštěvují.. aa vlastně neníí...eče Charlie...promiň,že jsem málem zapomněla...:)) Mňo,ale tyhle blogy pak navštěvuju přednostně..až pak ostatní,kteří nás moc nenavštěvují....
Dost řečí....Jinak tu poslední změnku nechám na jindy...:))) Jej tu sou už i emotikony...xD Mńo nic,dlouho jsem tu nebyla...Tak pac a pusinku,snad se brzo zastavím....
I-chan

Žádné komentáře:

Okomentovat