úterý 15. září 2009

Nuhááá~~~

Prá se můj blog s vašimi počítači nebaví. Hm...,tak nevím, čm to je, jestli mi potvůrka stagnuje nebo je chyba někde jinde.. Noooooo..můžete to zkusit včil, za zětný komentáe se zlobit nebudu, ale můj počítač s Vašimi blogy kamarádí..:)

Uch, včera mi vyplivla klávesnice, jen tak zničehož nic, rozsvítili se mi všechny kontrolky a odmítli se mi pozhasínat. Potvory! Naštěstí mám svoji náhradní potvoru, jen si musím zvyknout, je trošičku odlišná, od tý starý..:) Je taká lhčí jednodušší..nooo prostě hrozná..:D Ikdyž já ji mám celkem ráda, na to, že je to opravdu křuska..:)

Chci vás informovat, momentálně nekomentuju , já myslím, že jste si všimli. Ale mě se buď nechce a nebo nestíhám, takže bďte trpělivý, já se z té letargie určitě brzy proberu..:)

Hááá a naposledy, Hiruška má bratránka, Matyýšek (Matyáš) a narodil se v pondělí..^^ Já sice toužila po minulém úterku, ale hlavně jak je zdravý. Je to fufu dítě, hrozně hodný a za tu hoďku, o jsme tam byli vlastně ani neplakal..:) Taky nás rozesmála teta...:D Prej..
*Přišla sestřička s tím, že jde dětičkám zmřit tepotu* Teta: Vidíte, ani tepoměr v zadku mu nevadí
Hiroko a Arhoo: *jdou skoro do kolen a významě na sebe zahlížejí* *Maty nerušeně chrní* Jenom doufám, že mu to nezůstane.

Jdu chrupkat... Jooo a Eloo, v miláčcích postup čtyřicátá kapitola! Jenomže zase nekomentuju, ale to příjde, věř mi..!!
S láskou...
Hiroko ovn Rabersdrf

Žádné komentáře:

Okomentovat