pondělí 28. září 2009

Uch...°°

Neee, tentokrát nic veselího, žádný povstávání z popela. Ikdyž Elo, ty sisi pěkně mákla, což jí připomíná, že by to měla okomentovat..*poškrábe se na bradiče*
Ale zpátky, co se mrtvolnosti tohoto blogu týče. Nejspíš to tak zůstane, neboť mě se nechce. Nemám vůbec žádnou motivaci..(Nekecej a řekni jim, co děláš..Uchh koukám na Andromedu, Star Trek, občas se mi tam mihne i nějaké animko..)..vůbec nic mě netěší.. Uch...a jsem hříšník...*cítí se fakt pod psa* Navíc mě všichni věčně znásilňují..(má na mysli psychicky) a pořád chtějí kecat a kecat a když mě se tolik nechce mluvit...chjoo...(byla nemocná, asi nějaký dozvuk?) Jsem strašnej podvodník..pořád se křením a přiom se mi nechce...*vzdychla* Navíc mi umřela eMPé...moje moje....huuu..umřu...
Um..co tím chci říct..? No, pokud se nestane zázrak, taaak tadyhle to bude nejspíš dál chátrat... Já hold nedokážu být tolik akční jako moje ségra...*vzdychla a odplahočila se do koutečka*
Hiroko

Žádné komentáře:

Okomentovat