středa 25. srpna 2010

Když sekačka udělá "vrooom-vroom-vrom-vroom-škyt", došel benzín..

Nejsem fanda každotýdenního sekání trávy (znáte to, kytičky nestihnou vykvýst, včelky je nestihnou opilovat, žádný kytičky..a navíc nám teď zničehož nic na trávě začaly růst nějaké podezřelé květiny. Připomínají trošku chrpy, ale jsou jiný, nějak! :D Nemám žádnej kapesní atlas květin..), ale občas se to prostě udělat musí. Navíc, když se v tom už brodím po pás..:D Skoro. No každopádně dneska to vypuklo. A ne a ne zapršet, jako na potvoru!

Ikdyž mě to baví. Vyvážím trávu a ve volném čase rýpám do hlíny, zkouším, jak slimák reaguje na to a na tamto (tak třeba, když jsem před něj plácla jeho mrtvýho druha, chvilku to vypadalo, že truchlí! On ho tak "ožižlával" a bylo to tak zvláštně roztomilý, divný slovo, navíc když ten slimouš byl tak vypasenej a vůbec! :D), chytám žaby (maminčina sklka je jim vyjmečně sympatická). A dneska minimálně 12 centimetrová žížala! (Nadšení, který mě posedlo, se vidívá už je u malých dětí. Vážně.) Hm, přežila jen mím přičiněním, taťka, že ji nechce, ale ona se zavrtala taaak rychle! :D

Náš pes si po devití letech přestal "pilovat" drápy a "cvaká". Nevím jak to dělal do teď, ale rozhodně je to průser. Nechci být u toho, až se bude stříhat. Asi bych měla koupit aspoň ten nylonovej náhubek. Jemu sice nevadí, když mu matlám po tlapkách (jemu nevadí, když ho skulím do trávy a válím se po něm jako po polštáři..) ale tomuhle moc nevěřím. Bude to veselé. :-D

Tak prej mám padat. Tak já padám. (Zase jednou mě baví pstá tyhle nesmyslný články..:D)
Brou noc..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat