čtvrtek 12. srpna 2010

Jak jsme byli lovit klíšťata..

Já jsem opravdu dobrý lovec. A ani tentorkáte jsem nesklamala. Jeden (spíš tedy jedna :D) se mi nestihl(a) zapít, lezl(a) po palci, asi se mu(jí) tohle místo moc nelíbilo. Každopádně další dva(ě) byli o mnoho úspěšnejší a své místo našli. Maminka byla druhá s jedním a zbytek nic. Nuda. :-D
Takže takhle se u nás chodí na houby. Ale tentokrát jsme houby našli! Ne jako minule, když byl jen táta s mamkou. Ti našli leda tak houby. :-D Táta už byl ke konci naštvaný. A tak pěkně mu to začalo! :D (Našel, ale všechny kozáky! A taky ve chvíli, kdy vyslovil svoje: "Na sucháče je ještě brzo." Jsem do jednoho píchla v domění, že jde o list..:-D Málem mě praštil. A ochutnával jedovatý houby. Prej jestli to není hořčák :D)
Babička nám je pomáhala čistit a ty její řeči. Oni nesbírají klouzky! *fascinovaná* Oni nesbírají ani bedly.. Šmankote, babi! :D Už nám nepomáhej. ("Až se otrávíte, tak vás na pohřbu kopnu do zadku.") :D

Máňa už má skoro všechny díly, chybí jen kapota, ale na co. :D A byli jsme za tetkou. Matyášek spolk píšťalku, píská, a na všechno říká "ne-e". Baštili jsme spolu hlínu, čváchali si tlapičky ve vodě. On nemá ještě ani rok a už chodí a cpe se makovým závinem. Byla jsem jen o něco málo špinavější nežli on. Má pořádný stisk, tudíž jsem tlapala všude s ním. Chci si ho aspoň půjčit, když už ne vzít. :-D

Toď vše. Jdu zavraždit všechny potencionální krvesajky!
Brou noc..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat