čtvrtek 29. července 2010

To jsou zase dny..

Jsem naštvaná, podivně unavená, zklamaná, smutná. Máme tichou domácnost. Máňa, moje milované autíčko, zmizel. Nevím, co s ním táta proved. Nebudu se ho ptát.
Navíc dneska ten pitomej kurýr! To je taky čím dál lepší. Volá, tak se mu to zvedne a on to típne. A balík si odveze zpátky. Děkuju pěkně! Nejradši bych jim napsala něco pěkně sprostýho. nevím, že s tím předposledním to šlo tak dobře. Prostě to nechal na terase, žádnej prolém. Teď z toho mám problém akorát já. Copak za to můžu, že jsem v práci,!
Navíc leje. Počasí stojí tak celkově zaprd. Chjooo, takhle hloupě mi nebylo už ani nepamatuju.
Jedinné, co mi teď vykouzlí úsměv je Cielek nebo spíš Sebastian oblíkající Cielka. A pro pěknější den, se podělím. :-) Mám teď pěkně zahlcený počítač..(třeba Sebastian, jak "líbá" Cielovi nohy, spíš nohu a ještě vůbec není jistý jestli je ta noha Cielkova..:D.., Cielek jako ten aktivní, velkej Ciel..^^)
Ale tohle je prostě skvělý!
Cielek Sebby

Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat