neděle 18. července 2010

Já tomu asi nerozumím..?!

Když byla přislíbena druhá sezóna Kuroshitsuji, spousta lidí div neskákala metr vysoko a teď? No tak je tam Alois a Claud, ale Ciela se Sebastianem máte taky zpátky, tak co kurňa mrčíte!
Jasně, že jsem taky oplakala závěrečný díl první série, ono rozloučit se Cielkem bylo fakt složitý, protože jeho charakter (i vzezření~~)(jako spoustu jiných) dostalo. Taky jsem byla na Sebastiana nabroušená, jak MOHL?! A on přitom nic neprovedl..:-)
Ale prostě mi nejde do hlavy, proč tolik negativních ohlasů. Proč ty řečičky o "nahrážkách", jak můžou být doprčic nahrážka! To mi vysvětlete. Já osobně jsem si je oba zamilovala.
Alios je roztomilej drzounek, pravda má sadistické sklony a opravdu je mi Hanny líto (i proto, že ona je takový ťunťa vystrašená a já bych ji chtěla domů, prosím...:-)) ..navíc je Aloisek zvrhlík a Clauda rád provokuje..:D Jednoduše řečeno žeru ho! A opravdu se mi nelíbí, jak se většina "fanoušků" o něj otírá, ať už o vzhled (přirovnáván k Picovi a Ayasemu) nebo právě charakter. Tak je rozmazlenej fracek, má na to věk i postavení. Nebýt Shinny(i), asi bych se brzo vztekla. (Shinnya můj drahý, mi naštěstí rozumí, protože je taktéž nakažený! a tudíž máme možnost vzdychat spolu..:D)
Co se Clauda týče, "Sebastian na vyšší úrovni", blbost! Tak jednak Sebastian nestepuje! A teď se směju, protože to mě opravdu dostalo! Čekala jsem, od něj cokoliv, ale, že by začal stepovat, hehe. Dostal nás! Navíc bych řekla, že Claud musí mít mnohem větší "vydž". Hlavně, co se trpělivosti týče, jinak by svého mileného pána jistě brzy oddělal jedním ze svých zlatých příborů.
Můžu se vrátit ke svému broušení nožů? Dík! Chci říct, je jenom jeden díl? (maximálně dva, Shinnya je pryč tudíž mi chybí můj "vrchní pomocníček", moje pravá ruka a Napoleonův podplukovník, a tak nevím, no) Tak proč ty ukvapené závěry?
Ještě video, které je prostě naproto tolik moc, že ani nevím, co kněmu říci!..:D
Pac a pusu..
Hiroko von Rabersdorf


A ještě jedna věc! Na to nesmím zapomenout..:-) (Drahý photobucket, mi to vyplivl!..:D)


Revista no se cuantito xDDDD Pictures, Images and Photos

Žádné komentáře:

Okomentovat