pátek 2. července 2010

Padlááá...

Netušila jsem, že si na prsou hřeju takové hady! Miísto, aby mi pomáhali, radši se zdejchnou a očumují..(Ivana a toho kluka, co sedí před náma.. Já mu věčně čumím za krk, ale nemůžu za to! Prostě tam tak blbě vidím..xD)..Pcháá.. Zrádci a to si říkají múzy!

Myslela jsem, že dneska nevstanu, ale vstala jsem, zato táta zaspal..*hihňá se*, kdybych ho nevzbudila, spal by asi ještě "chvilku". Dojeli jsme tak akorát, v práci už čilý ruch, jupí! *schlípla* Fakt se mi nechtělo, ale zase pátek! Naposled!Dneska jsem si chtěla MOC stěžovat, ale pak to nebylo tak strašný..
Dnes nás totiž pořád chválili! Jak jsme šikovný, jak nám to jde! Ty jo holky máte normu! V životě jsem nebyla tak nabitá energií, ale ona s tím svým úsměvem..*vzdychla* Nechci to říkat, ale musím, dneska mě to TÁÁÁÁKHLE bavilo! No fakt! Dokonce jsem byla napřed před ségrou..(sice jenom chvilku, ale všechno se počítá!) Pořád jsem si říkala musíššš! Musíš! A šlo to, prostě jen tak. Beskydský kolečka sice furt nesnáším, ale "vyděšený chlapečci" šli moc dobře..(já si je jmenuju po svým, kdo si má pamatovat ty hloupý čisílka..:D)
Nejvtipnější je, když si člověk udělá krásnej komíne, chytne to do tlapy a chte to přesunout na plato..(tam se pořád "dodělávaj plata"...:D)..a ono to udělá takové "vžump buch buch buch"..já tomu říkám profesionálně "rozstřel"..a vtipný je to, když se to stane někomu jinýmu..:D
Mamka si dneska přikvačila na odpolední a děsně se divila, že už nic neděláme..(my už to mááámeeee..:D)...pak se čekalo na taťku..To je vždycky zááážitek! Snědli jsme mamince rizoto, já div neusnula na židli, nakreslili jsme jí obrázky (a vylepili..xD) ségra má po rukách natiskaný dnešní datum..:D Jsem úplně mimo, chci spinka, bolí mě ruka..(já už dneska ledovala..) a jdu tam dokonce i ve svátek!
Pac a pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat