úterý 27. července 2010

Já to tušila..

..témata týdne. A teď to přišlo. Tématem se stala "homosexualita", já asi ani nemám sílu to číst. Podívala jsem na dva, vlastně tři články. Jeden pozitivní, druhej "vlezte mi třeba na záda" a třetí. Má tohle vůbec cenu? Hádat se s takovýma lidma? Nemá.
Svýho tátu "přechčiju" i se zavřenýmá očima. To se pak začne ošívat.."ale Tomášek, to je něco jinýho" (no jo jáasně, prdelka, to je specialita, pamatujeme si všichni dost z kolaudačky)..:-D On náš táta se jen dělá, že mu to vadí. Babička, tu nakonec umlátím argumenty a co se dědy týče. Myslím, že ho jednou zabiju. Mám ho ráda, ale jeho názory nesnáším. Jakmile se nadechne a řekne to svoje: "Ale.." ..Grr..to div nehvízdám. 
A ještě těžší kalibr? Chcete? Ale jo, já se podělím. Osobně si myslím, že pánovi by se to mělo nějak "vysvětlit", jenže, když to dočtete dokonce, tak, má to cenu? Nemá. Na takové už jedině krumpáč a lopatu (a tři metráky hlíny).
Jo, ještě ten pán.. Takže tady > ....T

Jednou jsem tady chtěla vyprávět o návštěvě teologů na šumperském Gymnáziu, ale nikdy jsem se k tomu nedostala, co třeba teď? Tak fajn. :-)
Pánové to byli sympatičtí, spolupracovali s námi, nejmladšímu bylo 24 nejstaršímu táhlo na 39 (asi), všichni "prváci". Mohli jsme pokládat otázky. A protože jeden z nich pronesl "Bůh mě má rád takového, jaký jsem" prostě jsem se musela zeptat na jejich názor. Mé otázky se ujmul nejmladší, blonďatý chlapeček, třásli se mu ruce. :-) Ale měl velmi příjemný hlas a jeho odpověď? Chvilku se nimral kolem, jakoby nechtěl nic říct, ale nakonec to do nás pěkně napral. "Myslím, že pokud s tím umí žít, pokud si najdou stáleho partnera..." a pak se do toho zase začal zamotávat. No, co od něj čekat, byl vychováván už od malička jako katolík. Už jen to jeho "ano, ale pokud" bylo dost pokrokový. Nakonec z něj vypadlo: "Ale, ženská a chlap, to je prostě udělaný tak, aby to do sebe zapadalo." Zařvali jsme smíchy a smáli se ještě dlouho poté. A ten jeho naivní úsměv. Osobně si myslím, že on bude dobrý farář a dost tolerantní. :-) Takových by mělo být víc.
Pac a pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat