čtvrtek 8. července 2010

Takže se tě teď zeptám na pár otázek..

..no jasně! Taková ta tradiční vstupní lékařská prohlídka u paní doktorky! Prej: "Alergie? Prach, pyl?" Samozřejmě, že jsem se zakoktla, moje návštěva na alergologii byla první jedinná a poslední..(pak jsem onemocněla, a jako obvykle, jsem se už nedokopala zavolat a změnit si objednání, páč to bylo v zimě a to jsem byla nemocná skoro ob týden..*vzdychla*) a teď trpím! A dobře mi tak! Budu teď smrkat, slzet, kašlat, chrchlat!.. Paní doktorka si to vyložila, jakože jsem totálně zdravá a oškrtla si mě jako "prudce žádoucího zaměstnance", asi! A já tu teď kýchám jak splašená (málem jsem praštila čelem do stolu, to se mi stalo minulý rok!..to jsem mívala židli, ještě nízko, páč jsem potřebovala mít stálý kontakt se zemí, teď už klíďo houpu nohama..:D) a zítra budu trpět..:D A příjde mi to děsně vtipný, ikdyž to až teď..(asi nějaký šílený zoufalství už..:D)
Tatínek si "vybírá kouzlo, co může splnit jen jednou za stole let" a dělá svačiny! Jaj, to si zítra teda opravdu vychutnám! (On totiž papá má dnes sobotu číslo 1. a ještě ho čeká dálší.. to máme jet na ryby, pokud se neutopím, nezadusím kostí, bude to bezva den..:))
Dneska je takový zvláštní den! Utratili jsme spoustu peněz..(prej půlroční nákup!..:D), segra uklízela, jako na Vánoce..(má přijet Shinnya, já mám v pokoji pořád stejný..hm.. "systém" a rozhodně ho neplánuji měnit, možná přesunu hromádku oblečení z bodu A do bodu B.., jedinné místo, kde mám uklizeno je knihovnička a překvapivě to místo pod postelí, jsem asi divná..:D)
Taky na mě padá, že jsem špatná sestřenka, svoje mazly (a obvzvlášť ty dva, oba kluky..xD) neviděla už aspoň tři měsíce. Maty bude velkej a Ráďa zase o něco víc fotbalista..(to už jsem vám říkala jak toho fotbalistu miluju.., já si ho asi vezmu, ikdyž nebude chtít..:D On je tak úžasný pako! Ať už si ho vezme, kdo chce..(pokud to tedy nakonec fakt nebudud já..:D) ..tak si toho dotyčnýho/dotyčnou, já nevím..pěkně pohlídám! A to stejné platí u Matyáška..! Helenka je chytrá holka, navíc šikulka... Íp, já je žeru!!..:)
Normálně (a to jako fakt nekecám!..tak mluví ještě jiná moje sestřenka..:D) mi jedna paní v práci (Žaneta), řekla "maminčin mazánek" pchá! Noa, tak jsem si přišla pro pusinku a potlačit..,já za to nemůžu s maminkou se budu tlačit i v šedesáti, to jako v mejch šedesáti..(s tatínkem taky, ale maminka je maminka..:D) Šak ať si paní myslí, co chce, mě to tak vyhovuje praktikuji to tak už skoro... skoro 19 let! :)

Najednou je mi celkem dobře..(přestala jsem kýchat, jupí! Ne, já to zakřikla!), třeba nakonec ten zítřek nebude tak strašný..:) Navíc mi tu zpívá Acchan! Jaj!..:) On má úžasnej pohled..^^
Spokojená, můžu jít na kutě..:)
Brou noc..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat