úterý 6. července 2010

Ale je fajn...

Já musím! Musím! Dva svátky v práci, bez toho abychom udělali normu, hrůza. Motýlci jsou takový.. grr! Jedinný, co z toho mám je bolest zad..(a že to je pekelná bolest!)..prostě se pořád nakláním na levou stranu a nemůžu to srovnat.. a to je pak něco šílenýho! Ještě nedávno jsem se tady kasala, jak nepíšu pozitivní články, ale já už jsem opravdu zoufalá. Oni mě ti motýlci zabijí, už se mi o nich i zdálo a zítra nás čekají zas. Navíc to pitomý rádio! Kdyby tam aspoň pouštěli něco pořádnýho, kdyby aspoň nepouštěli jednu písničku desetkrát během dvou hodin, kdyby..! kdyby ho radši chtěli vypnout! Já si asi brzy přinesu do tý práce sekerku a ukážu jim, jak se správně "vypíná" rádio!

Tý jo, hned je mi o poznání líp. Takže by to chtělo nějaký veselý zíážitek, kdyby byl... není na skladě, ale určitě dodáme...:D Jedinná super věc je, že už není takové vedro, je příjemný chládek, ikdyž se hodně mračí, ale to se dá zvládnout. Už je skoro polovina týdne, v pátek přijede Shinnya..:D Takže na co já si stěžuju? Na nic..:D Vlastně je všechno děsně bezva.. V Hrabišíně se dokonce včera slavilo, hasiči měli pořádnou trsačku..(prej až do tří do rána, já nevím naposledy jsem slyšela "mochomůrky bíle" a "děkuju a dobrou noc"..).. Ten pán prý děkoval a loučil se po každé písničce.. A dokonce ještě předevčírem byl plánovaný odstřel černé. A já zase nic neslyšela, kolem mě by mohly jezdit tanky..:D:D Náš pes se mohl pominout.. (Taťka i mamka si pak děsně stěžovali, dva dny po sobě špatná noc..,uf..)

Když se nad tím tak zamyslím, všechno je vlastně děsně fajn, hraje mi tu Lady Gaga - Alejandro... (téhle písničky se nezbavím..on je tolik moc!..)..Ne, že bych té paní nějak výrazně fandila, ale líbí se mi její hlas...ona celkově je hodně šikovná..*culí se* A ten klip! Jaj..:D:D Pak si dám svůj tradiční kolotoč..( Elvis..♥ včera naposledy..xD).. Marilyn..a pak se uvidí...^^ Jarvise mám v autě..hmm..^^
Chci pátek..!
Pac a pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat