neděle 11. července 2010

Kamera, klapka...AKCE!

..jupí na ryby! Tak asi nějak takhle vypadal náš včerejšek. Samozřejmě jsme se těšili a to ani ne tak na ryby..(ono tam stačí natáhnout podběrák nad vodu a ony tam ty ryby samy naskáčou)..ale spíš až na jejích pečenou formu!..:) (A že pak byly!)..S rybama to pak šlo přesně jak jsem říkala, strejda tahal jednoho pstruha za druhým..(taťka chytil toho největšího, přesně kilovýho, a pořád se s tím chlubil a nejspíš budeš ještě nějakou dobu..xD)..akorát dědovi moc nebrali, chytil dva, z toho jeden byl moc maličkej, takže ho nakonec pustili zpět. A těch kaprů, co chytili! Ale nakonec si vzali jen jednoho..:) Vlastně to byl hodně "akční den"..
Jelo se Máničkou, protože jsme potřebovali funkční prostřední pás a ten on, narozdíl od tátova Opelu vlastni. Nacpali jsme se dovnitř, zapásali se a s pocitem sardinek ve vlastní šťávě (bylo fakt vedro) vyjeli. Řídil taťka..(já nerada řídím, když je auto úplně plný a my jsme byli narvaní až po střechu!).. my si vzadu v klídku baštili broskvičky a do toho všeho nám pobrukoval Jarvis (což mi připomíná, že bych ho měla vytáhnout!)..parádní den, moc pohodička, až do té chvilky, kdy se nám to stalo!
Předem chci upozornit, že to opravdu byla naše chyba, ale zároveň taky! Ten přechod v zatáčceale co chtěli to maj!.. je blbej! Já osobně bych přes něj nešla ani za zlatý prase. Lidi tam jezdí minimálně padesát, není tam vidět a oni tam udělají přechod,
Vjeli jsme do Malína a trošku přibrzdili..(asi na 65..) pravda ne přesně tak jak se má jezdit, ale přeci a pak se přibrzdilo ještě, neboť v Malíně je cedule, která označuje 30km/h..(a kterou nikdy nikdo nedodržuje a ani my ne, protože se navíc spěchalo, bylo to ještě horší..) Zničehož nic táta hupsnul na brzdu, gumy zahvízdaly (a na té cestě zůstala stopa) a vzhledem k tomu, že Mánička nemá ABS.. Prostě jsme to do té paní pěkně zezadu zarazili. Její zadek je na našem předku! Chudinka můj Máňa, přišel o oba blinkry, plechy jsou celý v čoudu..(ale naštěstí s chladičem nic není, jak jsme si mysleli, neboť "něco" vyteklo, ale byl to jen ostřikovač..) Co se pasažérů týče, .. na naší straně jsou to namožené krční svaly..(ale tak když to tak cuklo! A to jsme narazili už "jen" tak ve třícítce)..odřená kolínka a holeně a otlačené pásy. Na straně druhé hodně vyšokované děti..(oni měli totiž bouračku celkem nedávno..asi rok před tím..).. Jejich auto dopadlo taky celkem dobře, odřený nárazník..  I přestože měli mnohem větší auto..(Renault, taková menší dodávka..)..jsme je prý o něco posunuli, to já nevím.. ale aspoň mi přošlo vhod, že umím rozložit trojúhleník..:D
Když jsme vysoupili z auta, Shinny(a) si v klidu dojedla broskvičku, kolem ní ta malé nehoda jen tak prosvištěla..:D:D Ségra z toho byla vyšokovaná hodně, dokonce prvně ani nechtěla vylézt z auta.. z nosu jí spadly brýle a ona pak prohlašovala:"Já měla pocit jakoby mi vypadli zuby!"..:D A my se děsně smály. Táta se hrozně klepal a vykouřil minimálně půlku krabičky, ale teď už je v poho naštěstí..(akorát ho to hrozně mrzí, protože ikdyž tvrdí jakej je Máňa zgarb, ta ho má přeci jen rád...)) Na policii se volalo, ale protože škoda nebyla nijak vysoká, tak se nakonec jen sepsalo "prohlášení o něhodě", aby se to pak nemuselo nějak složitě řešit. Nejvtipnější na tom bylo, že ta paní pouštěla někoho na přechodu a ten pán, po tom nárazu přešel a asi šel domů, jakoby se vůbec nic nestalo, to mě fakt dostalo.
Věc, která se mi opravdu nelíbila, byla reakce lidí. To, že se pověsili na plot a zírali naprosto chápu.. me máme kousek od domu zatáčku, kde se v zimě co chvilku někdo s někým líbne..a protože je tam dobře vidět, z okna v kuchyni, tak se hold podívám, že..:D Ale to, že na půlku vesnice vyřvávají, jak to klidně dosvědčí a když se potřebuje půjčit propiska na sepsání, tak jsou najednou zticha a nemaj čas..*vzdechla*
Máňu mám na dvorku a hledají se náhradní součástky, snad to půjde rychle. Já totiž "Velkým" jezdit nechce, opravdu ne-e..
Ale víte, jinak to byl krásný den, tohle nás jenom víc stmelilo..(když měli naši první nehodu, tak se pak vzali, prej..xDD)..
foto, třeba někdy příště, zatím je ségra nějaké podrážděná a necche mi to stáhnout..(a mě to zase na mém počítači nefunguje..,kurnik!)
Tak pac a pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat