pátek 4. února 2011

Lidi děsně lpí na majetku..

..ehm, no nevím jestli jsem začala dobře..:D

Znáte ten pocit? Jdete třeba kolem výkladní skříně (s čímkoliv) a oči vám padnou na něco (cokoliv), co Vás okouzlí a Vy to prostě MUSÍTE mít a to HNED? To je pocit, co?! :-)
Ale než začnu tak ještě trošku okecávky..(musím!)

Sestřička si koupila nový telefon, extra, super inteligentní, modní cihlu, dotykáč Samsung Galaxy! (doba zmenšování skončila, dneska už nikdo nechce malej telefon) protože ten její v podstatě umřel (ale stačilo by vyměnit baterku!). To nadšení, které vyvolal! (A těch peněz, co stál!) Maminka chce taky takový, stejně jako tatínek. To jenom já si koupím novou baterku do svého (pane bože!) pěti letého mobilního sařečka, aby, až ta moje "odejde" mohl dál sloužit. Nechápu, proč všichni potřebují super nový mobilní vychytávky, vždyť k čemu telefon potřebuju? K volání a posílání zpráv (a občas si zahraju Tetris, ráda překonávám svoje rekordy..xD) Je sice pravda, že z dnešních telefonů se připojíte kdekoliv k internetu, mají GPS a kdoví co ještě, ale k internetu se připojím z počítače a GPS nepotřebuju, je to degradace mého šestého orientačního smyslu, já přece trefím.
Ale i přesto, že nejsem milovník nových technologií, které mě akorát tak matou, jsou jisté věci, které prostě MUSÍM mít..:D ale setkávám se s nepochopením, protože proč chceš tohle, když můžeš mít za stejnou cenu úžasný nový telefon? No protože s telefonem si nepokecám, je to telefon, věcička plná různých dalších o dost menších věciček, ale tohle, má duši!..

Jde o BJD aka Ball joined doll, kloubové panenky z resinu.Dřív jsem na ně narážela tak namátkově, při projíždění DA (spousta vlastníků BJD přetváří své miláčky do podob tohohle nebo támhle toho hrdiny.. líbí se mi třeba Cielek nebo Sebastian a Cloud Strife, kterého teď prostě nemůžu najít!..xD) a pak to příšlo..
Od té doby, co vznikl blog BJD Kingdom, trpím při pohledu na krásné tvářičky panenek všech možných velikostí, barev. Každá z nich je jedinečná, úžasná a když se dostane ke svému majiteli, stavá se z ní ještě něco úžasnějšího. Dostane jméno, příběh.. charakter! To mě úplně ohromně fascinuje a není to proto, že jste (teoreticky) stvořitel, ale proto, že vdechnete život někomu, kdo Vás pak podpoří, když vy chcete, kdo je s vámi a věčně v dobré náladě. Koho můžete pomazlit, když už i kočka bere kramle a navíc mu/jí můžete vylít svoje tajemstvíčka a on Vás nenapráská..:-) (a já vždycky potřebovala někoho, kdo mě tiše vyslechne, aspoň občas..)
Ještě do nedávna jsem si říkala, do důchodu! Do důchodu, až budu starší a rozumnější tak si takového miláčka pořídím. Pořídím si i dva takové miláčky (a nějaké zvířátko, kočku, pořádného psa nebo potkana..:D A nebo všechno!..)
Jenomže jedna česká zákeřná stránka (tato) začala objednávat z IMPDOLLu (přiznám se, do té doby, jsem se návštěvám stránek výrobců BJD velice bránila..). Nadšeně jsem si rozklikla kolonku BJD a že se podívám. Na první pohled mně zaujali dva, velice podobní chlapečci (a Yolanda..^^)..nakonec vyhrál úplně jiný podobný chlapeček. Úplně strašně moc ho chci a dostala jsem se do stavu CHCI-MÍT-HNED-TEĎ. Jenže je mi jasné, že koupit ho teď, neodmaturuju.. Musela bych u něj pořád sedět a tiše ho obdivovat, než bych si zvykla, že je doopravdy můj. Takže nastala motivační fáze. Slušně odmaturuj, dostaň se na vysokou -> dostaneš ho. Bude tvůj. Začalo to fungovat a trochu víc jsem zabrala, ikdyž nevím jestli dostatečně..(byla jsem totiž v biologii označena za "musí víc přidat".. jenomže já se učím! Akorát kytičky mě prostě nebaví, nevidím na nich nic sympatického..)..
No a tak můj milený chlapeček čeká, až kliknu na objednat a on se bude moci vydat na cestu ke mně.. A nevím, kdo z nás dvou se těší víc..:D Rozhodně už ho chci mít u sebe! Mamince už jsem vysvětlila, že to není jen tak obyčejná panenka, protože TAHLE panenka rozvine i mou kreativní stránku (podobně jako snaha o vytvoření knihy, vánočních krabic apod..). Tak uvidíme, jak to nakonec dopadne, ale rozhodně bude můj, dřív nebo později.


Model Vivien - child (tzn. 43 cm na výšku). Pravděpodobně společnost IMPDOLL poprosím, aby si ty řasy nechala (popřípadě si ho objednám bez face-upu a vyřádím se na něm..*kření se*), chci totiž, aby můj chlapeček měl řasy o dost jemější. Jinak se jmenuje Lawrenc (čímž vzdávám hold Kaori Yuki a jejímu Lawrencovi..:) Protože její Lawrenc byl charakter..) a s největší pravděpodobností bude princ..(a nebo si to ještě rozmyslím..:D až ho konečně uvidím!..:-))
Velmi vyčerpávající článek..:D
Pac a pusu
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat