neděle 27. února 2011

Tohle se vám ve městě stát nemůže..

..pokud teda nebydlíte při kraji a blízko lesa.
My máme domečk situovaný blízko pole, ale od lesa je to celkem kus a zacházka. Ikdyž pravda pro čtyři nohy asi ne.

Bylo kolem půl dvanácté, když se ozval zběsilý štěkot. Všude okolo jsou psi (a povětšinou jsou to vlčáci, to jen my máme směsku...:-D) a kolem oken se nám něco hooodně rychle mihlo. Já, zvědavec od přírody jsem to přešla s tím, že to bude zase nějaká kočka, jenže psi nepřestali blafakt a tak jsem to šla očíhnout (respektive mi to prostě nakonec nedalo, protože takhle velikou kočku tu přece nikdo nemá). Musela jsem oběhnout všechny strany, na které máme okna, než jsem to trefila. To už po "hlavní" (respektive jedinné..xD) cestě běžel velice zmatený srneček. Chudinka! Seběhl z pole, vzal to přes naši zahradu a po té po cestě nahoru..(a pokud se nenechal rozhodit, tak doběl zase zpět do lesa..:D) Byl tak krásný, tuším, že měl 4 výrůstky na paroží..(a nebo pět.. zírala jsem na něj dokud nezaběhl do zatáčky..)

Byl to tak úžasný zážitek a hrozně mě to překvapilo. Na zajíce, lišky a kuny jsem poměrně zvyklá..(u sousedů si minulý rok pěkně zařádili na slepicích..), ale srnečka takhle blízko jsem vážně nikdy neviděla..(vlastně mamince předupal přes záhonek a určitě se někdě otřel o zeď!...:-))

Chňá, občas jsem fakt hrozně ráda, že žiju tam kde žiju..:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat