pátek 4. února 2011

Praštit nebo nepraštit..?!

..v reakci na tento článek, který jste možná viděli na novinky.cz popřípadě v některých Zpravodajských novinách (netuším, jestli to někde "hráli")

Zajímalo by mě, co si myslíte.
Já osobně to mám tak půl napůl. Jsou totiž extrémní případy, kdy jsou žáci drzí a nepomůže prostě nic jinýho než ho chytit a vyhodit ven. Však kolik už bylo zveřejněných videí, kde žáci šikanují učitele?!
Osobně si myslím, že tělesné tresty by se měli alespoň v určité formě zavést zpět. Protože, když se nemáme čeho bát, nic nás netíží a nemám strach. Tím pádem zlobíme a nebojíme se provokovat, protože, když mě učitel uhodí, půjdu si stěžovat a oni ho vyhodí. (My na základní škole měli jednoho velice rázného učitele, byl sice velmi milý, ale když někdo už moc otravoval, tak ho prostě praštil a nebo po něm hodil křídu..:D My jsme si, ale nestěžovali, protože vždycky, když někdo dostal pohlavek bylo to zaslouženě.)

Rozhodně mě překvapilo, že rodiče se v tomhle případě postavili na stranu učitele (pravděpodobně nemají zkreslé představy o svém chlapečkovi, jako většina dnešních rodičů..(až na ty moje..xD)).
Tělesný trest je možná špatný, ale zase, jak vidno, absolutní volnost taky není úplně v pořádku a vůči učitelům fér a zvlášť, když je někdo problémový žák a stresuje vás den, co den, protože přece hlavně učitele by měla práce bavit!
Navíc, vždycky to odnese pouze učitel, nikdo už se nedopátrává kdo jak proč..(a to, že natáčení někoho bez jeho svolení je kyberšikana, to už nikoho taky nebere.. to nám oznámil Jiří, že prý jestli ho budeme natáčet, tak si to slízneme, páč to je kyberšikana! ale on vůbec nechápe, jak úžasně úžasné a vtipné jeho hodiny můžou být!..xD)
Nedokážu si představit, že bych učila. Jednak bývám nervózní (až na umření), navíc tuším, že kdyby mě někdo moc provokoval, asi bych ho musela zabít..:D Já umím být klidná, ale jako každý člověk mám svoje meze.
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat