středa 28. listopadu 2007

Čaueský...x))

Čauký lidí...xD Takže původně jsem chtěla přidat recenzku Ai no Kusabi,ale jaksi je tu jeden menčí zádrhel...xD Já jsem totiž jaksi přišla na to že o tom vlastně vím ouplný...No skoro nic...xD Takže prvni o tomhle pohledám,co potřebuju a pak teprve to sem přidám...xD Páč jinak by to nebylo ončo...xD Taky mm další mangu,je vcelku zajímavá,ale anglicky tže její čtení my dává vcelku zabrat a pak taky konečně jsem objevila dlouho hledanou mangu "Okane ga Nai", která už je i zfilmovaná,tedy částečně...xD Bohužel je aky anglicky,takže její čtení mi dá asi docela hodně zabrat,předpokládám....xD No vlastně já to vím...Páč angličan nejsem vůbec extrovní tři dvojky trojka,ale dneska i -1 jsem ze sebou spokojená....xD Ale zasee mohlo by bejt lepší.....xD Mňo,nic mm pár obrázků o který se chci podělit...a pak taky jsem zjistila,že je to pár chybek v umistění článků (hlavně teda Naruto,o terým vím dýl,ale mocka se mi do něj nechce...) takže s tím si taky pohraju,a pak ještě poupravím ten desing,přemejšlím nad pár změnkama...uvidíme...x))
Tak Pusu.....I-chann...

Žádné komentáře:

Okomentovat