čtvrtek 8. listopadu 2007

Death Flowers (slíbená manga..x) )

Tže ahojky..x)) Jsem tu zase jednou a upřímně doufám,že mě blog.cz nebude zlobit...ale už k manze..
Tuhle mangu jako spoustu dalších lze stáhnout na www.mangacesky.wz.cz A jak už jsem v nějakým tom přechozím článku říkala nad touhle mangou je dobré "přemýšlet" zamýšlet se nad tím komu jak je, jak se cítí a proč dělá to co dělá...Možná proto se několika lidem nebude líbit,protože nepochopí její smysl..Mě se každopádně líbila a dle mího názoru je to jedna z nejlepších mang,tedy těch kratších. Čítá jen cca 62 stránek.Celkový přííběh lze vyjádřit jen několika slovy (které se v manze objevují) Nepotřebuje žádnou recenzi..ae ty slova jsou..→ Dva (od sebe naprosto rozdílné) Útěky,Tlukot srdce,Sebedůvěra,Vznícení..to jsou všechna slova...To je nejspíš vše co jsem k ní chtěla říci snad jen ještě kdo to sepsal...→ Ichigo Nekota..Je to opravdu krásá manga,a tééď střihy...x) Pokud chcete kopírovat, kopírujte,ale pokud jste slušní tak se zdrojíkem,kují..Střihy..→
↓↓↓↓↓↓

Všechno,opět jsem se snažila z děje prozradit co nejméně..x)) a Obrázky nejsou seřazeny podle toho jak by měli jít za sebou,prostě tak jak mi přišli pod ruku..x)))
Takže to je vše,snad i vás manga zaujme...Pac a pusu..

Žádné komentáře:

Okomentovat