pátek 9. listopadu 2007

Chjoo...x((

To je zase den todle to...x((
Čtvrtletka z matiky,jo mm dobrej pocit,ale bůhví jak to dopadne...x(( Navíc sme dostali test z fyziky samozřejmě z 5 jenomže mě to prostě uteklo jen o jedno procentoo skarááá něco rozbít....Grrr...Fakt to naštva,hrozně hafo moc...!!
Navíc zase nende zobrazit blog,mm z toho vzteky zase jednou a vrcholem je Shippunden 33 u Naruta,prostě mi to nejde..!! Sakra to je dneska na dvě veci všechnooo...!!! Ja se dneska fkt už vzteknu přežila jsem i tu debilní fyziku, a rytí jak sem blbá že...ale tohle už je moc...to už fkt je vrchol dneska..!!!
Ježkovi ten Shippunden mě štve,nikde mě to nende pustit,všechn prostestuje..!!


Doufám,že mi maminka aspoň přiveze "sněhulkyy" Jela nakupovat,tak jsem ji pěkně přemlouvala,ale nevim nevim...xD Snad se slituje nad mím mlsným jazýčekm...xD
Joa ještějc,zkoušela jsem něcoo vytvořit...xD Takže nakonec dva výtvory...jeden jen tak pro všechny a pro nikoho ten je tůůů →Tuuh MoJe TvoŘeNíÍííí..x)) mńo a ještě taký poděkování za pomoc puntaK300 →Thuuudle..x)) Snad bude líbit..x))

Jůůů už jdou zobrazovát blogí,ale Naruto pořád nic,sakrýýš...x(( Tak zejtra doufám...xD A zejtra už by konečně měli zmiznout reklamíí..x)) Juchuu...XD
Chjo a celej víkend se musím učit,Biologie (ta eče v pohodě...) Chemie z tý i úkol nějaký počítání objemu látek s tím se budud mořit dlouho... a Další je fyzika zase budem psát a tentokrát to fkt musím aspoň trochec stáhnout... šmankote mě se nechce,ale co nadělám že...xD ¨Teď by to opravdu chtělo Shikamarovuu genialitu...xD Aspoň na chvilku ak to můžu všechno postahovat...xD Bohužel,opravdu nejsem tak geniální líná jo,ale geniální ne...xD

Tak všem přeju mocka krásnej víkend užíte si ho a hlavně si odpočněte....*Muck*
A prosím hlasujete pro nás thůůů →Clický...x)) Thánkjůůů xD
Tak pac a pusíí..............................................................→

Žádné komentáře:

Okomentovat