pondělí 12. listopadu 2007

Youko Kurama / Suichi Minamino

(Všímáte si mé zblblosti ...xD Nee?? To příjde páč mě Kurama docela hodně chytá...a to ne málo,ale fkt že docela hodněěě....xD Poslední dobou se dere na první příčky,ale Shikamaru nedááám Kurama se k němu spíš jen přidá...xD,ale jako nevím...xD On je totiž *muck* a ty jeho očká...chjooo...mňo nic odbočuju,jednu to co jsem chtěla Šup...xD)



Youko (nebo taky Yo-Ko) Kurama
Jméno: Youko Kurama
Typ démona: Liščí démon - třída A (to mi připomíná Shippa..xD )
Místo: Zásvětí (asi nejspíš...xP)
Věk: 300 a víc (asi už nebude nejmladší,ale pořád idol..xD)
Výška: Kolem 180 cm
Oči: Zlaté (Hm,pokud víte jaké má oči Yuki,popř Ren Maaka tak víte i jaké má oči Youko Kurama..x) )
Vlasy: Stříbrné (žeby stářím...xD)
Minulost: Kurama byl vůdcem banditů (takže parchant..xD) v Zásvětí.On je vlastně Kurama prach obyčejnej zloděj (tak jo obyčejnej asi ne..xD) Jeho specialitou jsou Zámky a kody,ty umí luštit. Mňo a teď jak se vlastně dostal tam kam se dostal.Jednou,nejspíš zase po nějaký zlodějině,byl zraněn. Uchýlil se do lidského světa,kde se "vtělil" do ještě nenarozeného dítěte.On vlastně neměl vůbec v plánu tam zůstavat,ale v odchodu mu zabránila taková drobnost,láska matky.
Schopnosti: Ovládá rostliny,to mi příjde fkt úžasný,jenomže ne jenom že je ovládá,on z nich dokáže vytvářet zbraně,nejčastěji používá "růžový" (sakra lidi já sem růžovej ještě neviěla,já sem viděla jenom zelenej,ukažte mi jednu část kde má růžovej bič..!!) bič,z růže...Růže bude nejspíš nejoblíbenější rostlina..x)


Suichi Minamino
Jméno: Suichi Minamino (lidské jméno)
Typ démona: Liščí démon třídy A (hold maj něco společnýho..xD Jako chápee Kurama a Suichi jedna a tatáž osoba..xD)
Místo: Lidský svět...
Věk: 15-17 (od začátku do konce..x) )
Výška: Dle mího názoru ( a názoru jedný animačky,kerou nemůžu najít) Je Suichi menčí..,ale kdo ví..x))
Oči: Zelený..(děsně nádherný uhrančivý,někdy se jim budu věnovat víc..xD)
Vlasy: Červený
Minulost: Tož k tomu nemm co říct,narodil se s Kuramou v sobě a od desíti to tak nějak víc pociťuje..x)))
Schopnosti: Ovládá rostliny,to mi příjde fkt úžasný,jenomže ne jenom že je ovládá,on z nich dokáže vytvářet zbraně,nejčastěji používá "růžový" (užž chňáápu,thanks..) bič,z růže...Růže bude nejspíš nejoblíbenější rostlina..x) Okej to tu nechám pže je to pravda...x)) Eče mi chybí,on je úžasnej taktik,vždycky je nejmíň krok napřed...x))


Dalo mi to prácu(a to mm dělat oupe něco inýho) ale docela se mi to líbí..x))
Du psát a pk učit Fyziku,zítra mi držt palec... PP →

Žádné komentáře:

Okomentovat