sobota 23. února 2008

Do prdlee už...

Kua lidi mě to tady tak nebaví....Já prostě sem se těšila domů z toho lyžáku,že tu budou moje články a že tu budou taky nějaký články od Alee-chan ale prd....Ne že bych se zlobila mě to prostě naštvalo,že tady na to Alee-chan kašle,to je fkt hnusný,já se tu div nepřetrhnu a zanedbávám tak svůj druhej blog a Alee je v klidu,hlavně jak máš seznam viď...
Chjooo..to je jak házet hrách na stěnu...mě to tu už nebaví...
Já se snažim a stejně mou snahu ocení jen málo lidí a poctí to tu komentářem a jak všici víte komntáře jsou jídlo a pohon blogařu....
Okej...vydržim to tu ještě chvilu a stli se nic nezmění asi tu s tím prásknu,přesunu se zpátky na svůj starý bloček a budu přidávat jen tam....možná že tam přetáhnu svoje články co mm tu tady je smažu a prostě se tady na to vykašlu páč mě to tu fkt nebaví....
Hrizně mě mrzí to jak se snažim a vy nic...žádná odezva...
No nic...jdu si oběhnout spřáteláky,kerý na mě kašlou teda na nás....Až na vyjímky,zase někteří se tu ukáží a dokonce i nakrmí moji dušičku komentářem,těm jsem velmi vděčná.... Nooo nic...jdu vás taky nakrmit...:)))
I-chan..(Kejta-senpai → Jak já miluju jídlo)

Žádné komentáře:

Okomentovat