úterý 26. února 2008

Konichi waaa...^^

Mwahaa...xD Lidi po zkoumaní fotek z lyžáku jsem zjistila ,že i malý množství alkoholu..(s procenty v rozmezí 40%-70%) dokáže s jinak "normálním" chlapem udělat takový věci....xD Pak máte divadlo typu "Shonen naživo"...chjo mě to uniklo no...xD Ale fotky stačej....xD uchyláci naši...xD
Mňo jinak bylo na lyžáku celkem veselo...až na pár detailů...(jako je právě to shonen na živo a večerní nalejvačka,která dopadla fkt hrozně..tedy pan Opekar se málem zhroutil,když se to všechno dozvěděl...)
Ale bylo tam fkt fain,když jsem byla sama přitlapkla ke mě nějakej čoklík..(buď Eliška nebo Lucky) a nebo sem sledovala učitele jak hrají Taroky a v neposlední řadě jsem sebou měla Mefodije...(knížka Čaroděj půlnoci,první z trilogie,chci další..je to fkt mazecká knížka..!!)
Teď mm rýmu a du se učit...snad přidám nějakej ten člnek a dodám fotky z lyžáku...uvidíme....x))
Zatím pp I-chan....:-*

Žádné komentáře:

Okomentovat