pondělí 11. února 2008

Koniiichiii Waaa...:-*

Konichi Wa *zakření se poťouchle a ukloní se*
Já mm asi opravdu good den....*další zářivý křeník*..normálně já poslouchám Tokio Hotel,skupinu po ktteré jsem si v pc pořádně zametla..Tedá nezametla,jak tak koukám....^^ Chjo anejhorší bylo zjištění,že si prozpěvuju společně s Billem...Mwaa...zabíte mě někdo...*volá sestru,pry ať si přinese nějakou pořádnou a ostrou kudlo,aby to nebolelo..xD*..Chjo..ale víte co,ono je to docela iposlouchatelný..*červená se,asi studem*,ale na moje Good Charlotte tihle ,s prominutím těch kteří je mají na první příčce,chcípáčci nemají...prostě nemají...!! Ohrávaj to pořád dokola,dvě skoro totožný písničky...bleach...*zhnusený obličej*..no nic bez vyjadřovaní...:D *Ich bin daa (krákoravě)....> snaží se co nejvíc zkazit následující písničku xD* Mwah..jdu si po svým,články nebudou čeká mě fyzika...Gomeneeeeee.....*klečí na kolenou se sepnutýma pěstičkama*...
Bey...S láskou I-chan

Žádné komentáře:

Okomentovat