pátek 15. února 2008

Pápááááá....:-**

Lidi moji milovaní tak se loučíím....Musim bohužel nedá se nic dělat...:D Jedu si tam něco províst a nebo o přežít,každopádně tam jedu s úmyslem nezabít se takže mm dost velkou šanci že se vrátím v celku...:DKdyžtak to tu předám ségře...:D Ona se mi o to tu postará oufám,páč já to tu mm děsně
ráda....mńo jedu zítra v 9 hodin...chjo to bude vstávačka...ještě přednachystám nějakej článek,aby tu nebylo moc prázdno...Jinak přáteláčky asi nebudud moct navštěvovat,ale pokud byste mě někdo chtěl psychicky podpořit moje číslo hm...a nebo radši ne,dyžtak řekněte Alee-chan...:D
Tak já letím na ty články a spinkat,abych se ráno vyhrabala s peřin...:D To byste nevěřili kolik věcí s sebo u táhnu,fuj až se sama divím kolik toho potřebuju...xD Tak já jdu na ty články...Lovinkuju vás...:-** I-chan
Ps: jo vracím se ve čtvrtek,takže pak už možná budou články...Libím Vás..:-**

Žádné komentáře:

Okomentovat