středa 8. prosince 2010

Ale teď už vážně! (4.12.2010)

Ples!
A nejen tak nějaký ples, ale ples stužkovací. 4.C už od začčátku provázela smůla, tedy v přípravě. O barvách stužek i šerp jsme se dohodli překvapivě rychle..(a já mám z té křiklavě růžové šerpy zvláštně masochistickou radost..xD)
Ale příprava. Ta byla! Středu před plesem jsme měli s pánem, který to zařizoval v kulturním domě nacvičovat, aby se podíval, udělal si představu a vůbec. Pán přijel o hodinu později..(a udělal v tom takový maglajz!..) a taky o dost dřívt odešel, totiž když jsme přišli na řadu my pán si sbalil fidlátka a odešel. Haaa, a nacvičujte si to samy! No to bylo krásné..(a to ještě Michaelka stresovala, protože jsme neměli hudbu neb nám onemocněla hlavní vypalovačka, takže se rpo to muselo je..)
Ráno před plesem byl poslední nácvik. (Jela jsem si tátovím autem a klucic si ze mně tropili žerty, protože jsem jim, řekla, co všechno tomu chudáčkovi je.. Taky už, mazel, není nejmaldší..) Osvětlovačky s námi odmítli komunikovat..(absolutně je nezajímalo, že bychom třeba mohli chtít něco speciálního, ne-e..), hudba taky měla problém a pán nám odmítal pustit tu správnou..(to bylo taky na dlouho..)..nakonec jsme byli rádi, že jsme si to jakž takž vyzkoušeli alespoň jednou (A ještě ne celé) a odjeli domů, protože "náš čas vypršel".. no paráda. Aspoň, že maminka nám udělala dobrý obídek..xD
Chystání na ples bylo utrpením..(nemám ve zvyku se malovat.. a taky ten účes byl něco..:D) už jsem to chtěla vzdát, s tím, že tam nepůjdu, nemusím být všude a nakonec nejsem jedinná, kdo by to nezvládl, ikdyž z poněkud jiných důvodů.
Nakonec jsme se nějak sbalili a vyrazili..
V šatně se už pilo..(já tomu moc nerozumím a jak už jsem někde zmiňovala, pít víno z láhve je otřesný!)..tudíž jsme se vydali omrknout polonézu (ráno jsme viděli a slyšeli, jak je pan Hruby, totiž učitel tance, hubuje, tak jsme byli zvědaví, jak si to vštípili..xD), ta byla opravdu moc krásná! Slečny se úplně úžasně usmívali!
Pak byl slavnostní přípitek a ředitelova řeč, chvilku hrál Postilyon a pak už hurá na stužkování!
Potkala jsem paní učitelku ze základky, vůbec mi to nedošlo, ale ona vlastně má v déčku dcerku..(hlavně jak mám s Verčou češtinu..xD) tak jsme si popovídali..(ona je paní učitelka hrozně bezva a já ji vždycky měla ráda..:-))
Béčko nemělo žádný program pouze stužkování, pad Déčko, které mělo klip..(vtipné bylo jejich narvané auto..xD) a pak už my..My to měli o dost složitější a s Oktávou asi i nejpromakanější..xD Prý TalentGym skupiny FourSí..:D Ale jo, užili jsme si to, byli jsme sice túze nervózní a někteří se v těch šatech dusili..(korzetové šaty no..xD) ale moc se nám to povedlo a publikum se pravděpodobně dost bavilo. Po nás byla Oktáva se svým programem a pak už jen Áčko, kterým třídní akorát sfoukával svíčky.
Já odjížděla brzo..(musela jsem si odvézt svoji umírající sestru..moc ji bolela hlava..) Tak jsme si jen trošku zatančili..tatínek je dokonce někde na fotkách..:D (Akorát to moje a tátovo tančení bylo něco..táta byl v tanečních dvakrát (dvě lekce a ani na jedné netančil..xD) a já nechodila..)..
Domů jsme dojeli kolem půl dvanácté..(a já ještě při vyjíždění málem odřela auto..:D Kurňa taky vyjíždět z takového malého prostoru!..) Ale nebyli jsme jedinní, jak my bylo sděleno po pondělním příchodu do školy. Tak třeba Zbyněčka poslali domů taxíkem ,protože netušíl čí je..a takových bylo víc..(Vlastík ten to přehnal tak, že si ho přijela vyšetřit sanitka, ale nakonec si ho neodvezli..)
Spousta lidí postrácelo stužky, některří i šerpy, ale my jsme takový dární, takže všechno se v pořádku vrátilo..
Škody jsme udělali za 7 tisíc..(no víte, čištění koberců je drahá sranda..)
No bylo to krásné, a zážitků bylo habaděj..(a já jsem chtěla ještě něco říct, ale prostě nevím co..)..pak někde ukradnu nějakou supr fotku..:-)
Mějte se krásně..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat