úterý 21. prosince 2010

Vánoční prázdniny... cukrovíí!..

..Moje "vnitřní" úprava blogu se zasekla..:D Nemám čas..
Ale tohle slibovaný tele na lyžích..(ikdyž lyže nemá..) Prostě mě zase jednou "osvítilo".. Možná by bylo lepší, kdyby mě takhle "osvěcovao", když se snažím učit.. Co ze mně bude..
Chtěla jsem ho ještě vykulenější, ale to už vypadalo divně.. (a nechtějte vidět ten kopec, z kterého tohle moje tele pojede, určitě byste se tvářili úplně stejně..)

Uch..nesnáším ten předvánoční "shon".. to zběsilé nakupování a utrácení peněz mě děsí.. (poctivě si spořím do prastáka na svého mileného BJD miláčka..^^ a snažím se přesvědčit maminku, jak děsně užitečnej takovej kamarád je.. už třeba jen na pokec.. (maminka už je nahlodaná.., chce si na něj taky chmátnout..xD)) Nejlíp se mi nakupuje přes internet..(moje příští tisícovka poputuje za panem Grešíkem.. už jsme jednu obětovali na babičky a to je úplně bomba!..xD Moje první nadšeně utracené penízky..) nebaví mě chodit po obchodech..(pokud to není knihkupectví, nebo jemu podobný obchod..líbí se mi starožitnictví a "zboží z druhé ruky"..popřípadě chovatelský potřeby..(jedno speciální, kde je bezva paní, co má polovinu mlsků a vůbec všeho otestovaných na vlastních psech..xD a nebo je tam ještě hrozně příjemný pán..)..a krámky (u nás se jeden jmenuje "Kozí krámek" a druhý s čajíkama a bezva pánem Rozmanitost..xD) s korálkama, čajíčkama, svíčičkama a milejma lidma, kteří vám ochotně se vším pomůžou..(třeba dneska tam ta paní lítala snad deset minut, jen aby mi mohla ukázat jak se rozebírá zavírací špendlík..xD A stejně mi to nepředvedla, páč nikdo ten zavírací špendlík zrovna neměl..) a ještě u nás speciální "vetešnictví/starožitnictví/odlakadí místo pro nepotřebný věci, kam koukám přes sklo.. :D Zatím jsem neposbírala odvahu a nedokázala vejít dovnitř..ono to i přes sklo úžasně "žije"..)

Maminka dneska udělala "lanýžky"..počítám, že mě zítra z tý čokolády bude bolet břicho, ale ať si...xD Cukroví je na Vánocích tak hrozně bezva!.. Já beču ráda..respektive ráda užírám a vykrajuju a zdobím..:D Jinak mě to nebaví..a je to spíš utrpení..xD Hlavně pro naši babičku. Ta letos zničila dva plechy cukroví (protože se jí to trošku připálilo..podle ní, já jsem tam nic neviděla..xD)..prostě to rozdupala..xD Naše babička je hrozný nervák..(a vžycky říká, že už nebude píct.. maximálně pro mně, "moje" oblíbené kytičky..:))

Tady na tomhle "článku" je vidět, na kolik věcí myslím..xD A to jsem toho ještě polovinu neřekla.. Třeba jak se naše druhá babička chová podezřele..a jak ji tatínek telefonoval.. (babička nám tvrdila, že nebude doma.. jenže teta zase říkala, že babička je doma, protože nechce být sama a jaktože nechceme přijet..)..ten telefonát byl hodně hlasitej...

Odcházím... Ještě se pokochám svým novým teletem..
Pac a pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat