čtvrtek 2. prosince 2010

Trošku jsem is přispala, no..

..:D:D Oblíbená stiuace.
HODNĚ spěchám na autobus..(to znamené, že v rámci možností i běžím, ikdyž to běžně nedělám, protože se u toho cítím blbě a radši půjdu domů pěšky, než běžet a nechat se očumovat, jak funím..xD).. chybí mi už jen kousíček a najednou ta plečka stará udělá "vroom" a je fuč.. kousek přede mnou!
Já furt říkám, že je to prostě blbě vymyšlený, ta zastávka, z naší strany nevidí, jestli třeba náhodou někdo neběží. Na "malínské děti" se čeká, protože se vi kolik jich ještě jde.
Ale snažila jsem se.
Mamince jsem mobilně oznámila, že moje včerejší mrčeni "nechci do školy" se částečně stalo skutečností, ale že teda pojedu na druhou hodinu, což mi připomíná, že bych měla nastartovat, aby mi to zase neujelo..xD Ne, tentokrát mi to neujede, věřím tomu..:-) ((prej sem dacan..,ale já za to nemůžu.. "posunovala budíček o pět minut tak dlouho, až zaspala".. takhle to bylo a nijak jinak..:-))
Ještě chvilku mám, nechce se mi ven, je tam sice krásně bílo, ale líp se na to dívá zevnitř..:-)
Tak se mějte fanfárově, nebudu to dneska pokoušet..:D
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat