sobota 27. listopadu 2010

Harry Potter a Relikvie smrti - první část

Hned, jak jsme se dozvěděli, kdy v Šumperku pofičí Harry už jsem se domlouvali, kdo má kdy čas, abysme nešli každý zvlášť (chtěli jsme si v kině šustit všichni dohromady) Nejhorší to bylo se spolužíkem, který prostě nemohl rozdýchat, že nejdeme hned na premiéru ve čtvrtek, ale až na x-té opakování v pondělí..(co je nám, co po něm, já mu to říkala, že když nechce čekat, má jít sám..:D)...
Malfoy Manor


...Ale tak jsme se nakonec všichni shodli. Pondělek se stal naším nejočekávanejším dnem. Já jsem ani nejela domů, nemělo by to cenu. A tak jsem čekala (bez deštníku) v drobným deštíku a očumovala kolemjdoucí (to mě moc baví, lidi jsou zajímavý..na poštušel jeden pán..no ale to třeba jindy..xD) Pak dofičela sestřička, moje záchrna s deštníkem..(a tak jsme si na kecací tabuli pustili něco i Gymnáziu a o její škole) a pak už s minutovým předstihem přilítla Shinnya a dokonce mi přinesla rukavičky na zmrzlé prstíčky. No krása! :-)
Nasledující programem se stal nákup dobrot. Přeci nebudeme v kině o hladu. Rossman nám pomohl.. Půl kila (skoro) bombónů a dva pytlíky brambůrků.. pak obchůdek vedle kina..(popkorn a jakodové sušenky, které byli extra mňam a stihli jsme je sežrat, ještě než Harry začal..xD) a nakonec obchůdek v kině, ale tam už jen pití..:D
Asi nejhorší bylo čekání, až dofiří holky a kluci (na kluky jsme čekali o dost dýl a to si pak ještě jeden z nich stěžoval, že je vevnitř nedýchatelno. No pardon, ale po tom půlhodinovým klepání kosy jsem to dusno ráda vydržela..xD)
Když nás konečně pustili dovnitř udělali jsme si mašinku a prosvištěli nahóru a doprostřed..:D
Ještě pře začátkem nám bylo zavhrožováno, že pokud budeme šustit, čeká nás pomalé a bolestivá smrt, dělali jsme, že neslyšíme a vklidu šustili dál..xD
Samotný Harry.. Bylo to mnohem lepší než minulí díl, který byl z mého pohledu naprostý propadák a o ničem. V tomhle se alespoň něco dělo, ikdyž to mělo svoje nedostatky, ve kterých jsme se se Zbyňou hned po skočení pěkně ponimrali. :D
Ano!
Od začátku..
Hned na začátku mě odrovnal Severus.. jeho efektní přístup, úžasný Malfoy Manor a Severusovi rozevlátý vlasy.. Tak na to nezapomenu, kam se poděl umaštěný profesor..? Nene, Severus je lamač srdcí! :D Naprosto mě sebral Lucius, jeho zbýdačené já mě bralo od začátku až dokonce.. Holky mě prozíravě ignorovali a mleli si o Dracovi.. :D
Nejlepší byli lekací scény, nadskočila jsem a sestřička zdruhé strany taky..:D Bylo to vtipné!..:D Kdyby to bylo ve třiDé, tak nevím..xD
A ještě se nám moc líbilo Fredovo "ucho pryč".. Je to Fred..:-)
Ale když to vezmu kolem a kolem, nejlepší byla (jako vždycky) Belatrix, jsem její skalní fanda a odpustila jsem jí i tu Siriusovu vraždu.. Je to nejlepší, nejkrásnější a prostě úžasné připaknutá čarodějka, její mučení bylo taaaak!..^^
Bella..:-)

Hmm..Remuse je vždycky mááálo!
Ale stejně nejlepší zfilmovaný díl byla trojka..:D
U Dobbyho umírání jsme se smáli a brečeli. Už jsem hrozně natahovala, vážně jsem měla, co dělat, když někdo za náma tak tragicky posmrkl..musela jsem se prostě smát. Myslím, že tohle mi Tomáš do smrti neodpustí..(asi jsem si to nevyžehlila ani, tím, že jsem mu věnovala lístek..xD)
Ale ano..byl to moc pěkný film a těším se na další..
Pac a pusu..

Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat