neděle 14. listopadu 2010

Za humny..

Tak z těchto dvou fotek mám úplně největší radost... (a pak asi dvě s psiskem..^^) Už se ten den smrákalo, Bertidlo tahal jak vzteklej (ale když měl tahat, tak netahal, musela jsem se do kopce vydrápat sama..). Všude byli kopýtka (ehm.. tedy stopy kopýtek) od srnek. A vlastně jsme na jedno menší stádečko narazili. Psisko si jich překvapivě (a naštěstí) nevšiml, myslím, že mě to zachránilo..(nikdy nezapomenu, jak mi jednou kvůli srnám prchl..hrozný, pravda byl dost pozadu a neměl tudíž šanci, ale prostě.. ztratil se nám a to bylo hrozný. On se nám ztrácí jaksi pravidelně, ale domů zatím vždycky trefil..:-))
Domů jsme dorazili skoro za tmy.. a bylo to hrozně bezva. Došli jsme až na dohled k Malínu (což je vesnička "kousek" od nás), zrovna jel vláček a houkal... :-)

A jinak tohle jsou "kopečky" směrem na Malín (na druhé s kopečkama to jde vidět, ale ta se mi nelíbí jako tahle..).. No a takhle kopečkatě to u nás vypadá všude. A když se chce člověk dostat z Hrabišína musí se hrabat do kopce ať jde kam jde.. My jsme taková kotlinka a to máte vidět to tóčo, když se všichni zatopí..  to se pak drží pěkně dole u země... Vesnickej smog..:D:D
za humny
No, a tak takhle nadohled jsme došli.. Je tam nějak matně vidět kostel. Z týhle fotky mám dobrej pocit. Krásně se mi povedla (a to jsem se těsně po zmáčknutí spoušti málem poroučela k zemi, Bert to měl pěkně vypočitaný, potvora je..:D Museli jsme se pak složitě domlouvat, kdo na koho a jak počká.., ale žádná lepší fotka se mi už nepodařila..:-))
Na Malín
Můj 1,3 megapixelový foťák mě nikdy nepřestane překvapovat..:D
Mějte se krásně..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat