pátek 19. listopadu 2010

Jak já "spravuju" blog..

.. no to je vážně veselý příběh.
S tím, jak to vypadá "vevnitř" tudíž s tím, co vidím jen já, nejsem ani trošku spokojená. Nelíbí se mi ta hromada dávno nevyužívanejch rubrik. Jenomže já jsem přirozený sběratel. Všechno, co napíšu (ať je to jakkoliv pitomí), je kousek mě, je to část mího hooodně naivního dětsví (a momentálně už jen lehce naivního..ikdyž, možná si jen moc fandím). Prostě se jich nedokážu zbavit, jenže je tady ani nechci!
A.. proto jsem ten minulý blog opustila (ikdyž tam bylo o trošku víc "opuštěcích" faktorů), tady se mi líbí, je to moje "telecí hnízdo", ale zároven tady nechi vůbec být, protože to kdysi nebylo jen telecí hnízdo (a navíc, slečna, co to tu se mnou sdílela je ta stejná, se kterou už nejsme kamarádi)..
Je tady nehorázný bordel. A to jsem byla rozhodnutá smazat všechny rubriky, co nevyužívám..(takže by mi tu zůstala jedna..*spokojenost*), jenže to prostě nedokážu. Je to moc drastickej zásah do života, kterej si tahle stránečka vedla (a čas od času si vedla i dobře..). To mě tak hrozně pokořuje, ale já to nezvládnu.. pokud nevymyslím něco chytrýho, čert ví, co se tu nakonec stane.. (přiletí letadlo a shodí bumbu, abych nemohla nic najít, popřípadě, abych to musela všechno úplně celé nově předělat)..
Ta moje blogová "správa" stojí dost za prd..:D

Žádné komentáře:

Okomentovat