sobota 13. listopadu 2010

Peel P-50

Tak nám tatínek půjčil autíčko, abysme nemuseli jezdit autobusem.. (já řídím..xD a nemám tu jejich šunku ráda, chci svého Máničku!).. Lucie nám nevěří, že nám ho taťka půjčil odbrovolně z vlastní vůle (ikdyž jsem musela předvést, jaký jsem řidič..) a škodolibě se ptala, jak moc jsme ho museli opít. Pche!..Já jsem celkem dobrý řidič, mám sice ještě, co vylepšovat, ale jde mi to! :-)

Ale stejně mám radši svého Máňu a momentálně chci tohle auto.. Peel P-50....(pán co v něm sedí má skoro dva metry..xD).. osobně si myslím, že to je auto přesně pro mě..! Navíc je skladný a můžu si ho zaparkovat v aule ve škole.. (a školník, ani jeden školník, se do něj nedostane, tudíž mi v něm nebude moct drandit..xD) V modrý je nejkrásnější..:-)
Jeremy
Hehe..tak jsem se svěřila..a odcházím..zítra fičíme makat, tak abych se ráno byla schopná vyhrabat z pelíšku..:-)
Tak pac a Pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat