pátek 5. listopadu 2010

Jak jsme si odmaturovali..

Tenhle týden byl fakt naprd.. Pan profesor třídní nás označil za sobce, hned potom, co jsme se konečně domluvili na termínu, kdy si uděláme třídnickou hodinu..(ne, nepochopila jsem, proč s tím přišel až pak..)..to, že je sám sobec ho nijak netrápí. Možná nám to udělal schválně. Ale nebylo to od něj pěkný, nu což..:-)
Pak naše pokrytecká paní profesorka. Bože, nechápu jak člověk jako ona může bejt křesťan. Já jsem měla vždycky za to, že křesťané jsou .. jako moje babička, klidní, chápaví, uměj si přiznat chybu. Tahle paní je na vraždu (a ještě by vám ji odpustili), její výstupy nechápu, pro každej svůj nedostatek, nedodělek má výmluvu, ale jakmile my chceme něco posunout to je oheň na střeše a hulákání přes půl školy. Nepřála a bych vám něco takového zažít.. (a tomu, že si nedělám srandičky, dost nahrává i nechuť ostatních profesorů, jakkoliv s tou paní spolupracovat. Jen málokdo s ní vychází a všichni se radši držej dál.)

A teď konečně k maturitám!
Ano, absolutní většina naší třídy odmaturovala úspěšně. Našli se tací, kteří v češtině nedodrželi útvar nebo jim chybělo procento na čtyřku z matiky, ale bylo jich celkem dost málo. Myslím, že tak celkově se řadíme mezi velice úspěšné řešitele.
A když jsem odmaturovala i já z matiky, tak to už je něco. :-) A dokonce to nebylo tak strašný..nebo aspoň na mě ne. Na přijimáčkách jsem dost pohořela.. mě vždycky zachraňovala čeština a OSP..:-)
Co jinak k maturitám? Myslím, že je ostuda, že neodmaturovala třetina lidí..zase tak těžké to nebylo, ale je fakt, že Odborný učňovky.. to se těžko sjednocuje, ale pokus dobrej.
Myslím, že odmaturovat odmaturujem, ale horší bude, co za dva roky, až na to budou vysoké školy brát ohled a my všichni budeme mít niší maturitu?.. :-)
Pac a pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat