čtvrtek 11. listopadu 2010

Nakresli mi telátko..

Chtěla jsem si tu zafňutkat, jak se brečí v biologii, jak nás pan profesor nenápadně odmítl stužkovat. Jak je to poslední dobou všechno strašný a ošklivý, ale zavčasu jsem si to rozmyslela.. (ne, že by to nebylo strašný a ošklivý..xD)

Takže vlastně nevím o čem tady budu psát..xD Tak třeba o tom, jak je zábavné učit se ZSV, kde každá druhá věta je hláška.. Některý si ani nepamatuju, že jsem je kdy psala.. Pak se hrozně divím, když se to nestíhám učit.. Nevzpomněla jsem si na třetí funkci peněz.. ^__^"

Hrozně nechci číst knížky, který potřebujeme na maturitu. Nelíbí se mi, že je musím číst! (A je to nefér, měla jsem přečteno tolik krásných knížek, který teď nebudu moct zneužít..) Jasně, některý jsem si jednou chtěla přečíst, ale dobrý polovina mě vůbec nepřitahuje.. třeba Petr a Lucie.. tu jsem si přečíst nechtěla..(možná v důchodu, to nevím..) a třeba můj Zeyer! To od té paní bylo pěkně podlý..tak dlouho jsem se na ně třásla, až jsem si je přečtla..(a chci domů jak Amise s Amilem tak Tři legendy o Krucifixu)...a ta paní pak klidně řekne, že to je pro nás moc složitý, že byme z toho neodmaturovali.. to přece není pravda! To stejný prohlásila o Dorianovi..  No promiňte mi, ale co tohle je! Sedm minut dokážu mluvit o čemkoliv! (Schávlně jsme si to zkoušeli.. všechno jde, když se chce..:-))
V semináři navíc začínáme s versologii..já vím, že se to pro nás snažil pan profesor co nejvíc  zjednodušit, ale stejně jsem v lese.. asi budu mít co dělat, abych to pobrala.. ^^"

A jooo...máme telecí vykrajovátko na perníčky.. Musela jsem se mamince a tatínkovi omlouvat, páč jsem je obvinila, že si na mě za celej den, ani jednou nevzpomněli a oni se vytasili s telecím vykrajovátkem... *spokojeně září* Nechápu, jak mě můžou mít tak prokouknutou..ikdyž možná, jak mi občas příjde dopis .. :D

A mimo učení se nám na listopad přidala brigáda.. mně to nevadí, ona každá korunka dobrá, navíc, když se můj seznam knížek den odedne rozšiřuje.., ale zase mi padnou různé akce..(Slet bubeníků..na ten jsem fakt chtěla!, nejspíš kino s rodičema "Já, padouch".. a tak podobně..) a míň volnýho času = míň času s psiskem.. Bude to asi těžkej listopad..

Už půj hoďky poslouchám "reálného Sebastiana", jmenuje se Yuya Matsuhita. Jede sice styl, který moc nebaštím, ale dneska mi to bezvadně sedí, navíc  tenhle chlapeček má úžasnou tlamičku.. Jak hrál Sebastiana netuším..budu to muset shlídnout... :D
Tak třeba tady ending k druhé sezóně Kuroshitsuji - Bird..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat