úterý 2. listopadu 2010

Ať žijí omdlévající workoholici..

Nechápu, jak se někdo může opravdu "udřít" k smrti. Je sice fakt, že Yoshiki je "jen" hudebník, ale i tak...(v klídku si omdlívá na koncertech únavou a odpočívat nebude ani za nic, zahálka je HŘÍCH..)..navíc by si měl uvědomit, že už mu prostě není pětatřicet a nezvládá to, tak jak když mu těch pětatřicet bylo. Ať se mu to líbí nebo ne, stárne a měl by o sebe pečovat, aby si hudebního průmyslu mohl užívat ještě aspoň dvacet let...:D A dost, nebudu se rozčilovat.
Ikdyž mi to zvláštním způsobem zvedlo náladu. Doteď jsem byla dost skleslá..divný, ale to je tou změnou, teď přijedu domů všude tma a tím pádem žádná procházka "za humna" nepřichází v úvahu.. vždyť tam všude pobíhaj srnky a já nemám zrovna chuť, aby mi čoklítose odprásk nějakej naštvanej myslivec.
Aleeee..bude harry Potter.. Moje mánie se začíná znovu probouzet. Dracooo...♥ Jaj..:D

Ehm..dobře. Ve skutečnosti jsem se přišla pochlubit s tou "fotkou" (haha) "knihy" (větší haha), co jsem stvořila. Listuju v ní pravidelně, testuju co vydrží a zatím drží i to všechno krepatý, co jsem ne úplně přilepila nebo, co se ne úplně přilepilo, jak jsem chtěla. Ale líbí se mi to. Šustí to..xD Našla jsem další chybu v číslování stránek, doprčic..:D Jak se mi to mohlo stát?!.. :S
Chci se tímto poděkovat, všem, kteří tak nějak svěřili svoje dílo do mích rukou..(budu se asi živit svazováním knih..xDD Bavilo mě to.., i když to není úplně dokonalý, jak sjem si to vysnila..xD)..snad to bude aspoň trošku dobré pro tak úžasné povídky.. Oho.. A teď už slíbené foto (bez úpravy, kašlu na to, jsem ráda, že jsem to vyfotila..)...:-) (Nacpu si ho do střípků..xD) O a mimochodem, jsem vlastníkem "Zjizvené noci" ANO! Tolik jsem ji chtěla a teď je moje! Můžu si vyškrtnou první kolonku svého dlouhého seznamu, ještěže budou Vánoce..:D
odg
Ne, vážně netuším, proč jsem to fotila takhle.. Jo už vím, to abych si nestínila!..xDD
odg
Tadyhle je krásně vidět, jak je to "krepatý"..xD A navíc, jsou tam vidět i stránky a červenej barevnej papír..:D ten je vzadu, vepředu je modrej..říkám si tomu přechod a jsem s tím spokojená.. :-) Tohle se mi líbí..:D Mám krásnou skříň..^^

Tak běžím Pac a Pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat