neděle 31. října 2010

Dokončil jsem.. Hauk!

Včera jsem viděla "padat hvězdu", ale bylo to tak děsně rychlý, že jsem si nestihla nic přát. Ale, když to bylo tak nečekáný, mně se nikdy takový věci nestávaj, jakože si zakloním hlavu a zrovna si to nějaká ta potvora prosviští, kdyby aspoň přibrzdila..:D Ale dobře, příště s tím budu počítat.
Taky jsem poprvý viděla Avatara (kino s rodinkou) a nijak mě to nenadchlo, grafika byla sice naprosto úžasná a dechberoucí..(zpěv těch příšerek a jejich "kočičí čumáčky"..)..ale na to, jak to sestřička vychvalovala..čekala jsem tedy víc, podle tý chvály..ale jo..^^ Bylo to pěkný a navíc poloprázdný kino..^^ Víc se těším na Harryho...:-)
Ale to jsem ani tak nechtěla.. Přišla jsem se totiž pochlubit.

Včera jsem měla prudce kreativní náladu (nůžky, lepidlo, barevný papíry...:D) takže jsem zplodila první "vánoční bedničku".. maminka je ukradla z práce (prej si tam jen tak leží, přáší se na ně, to je škodá! :D)..takže už tam je stromeček s dárkama..xD Ségra už začíná plašit, já jsem v klidu, já jsem vždycky v klidu, nakupuju týden před Vánoci..xD

A dáál..když už mě tak kreativní nálada posedla, rozhodla jsem se dotvořit "knihu", dodělala jsem ji až dnes, ale to byli už jen drobné detailíčky. Tudíž můžu s klidným svědomím říct, že jsem nadšeným vlastníkem "sbírky z ODG".. Předla jsem blahem, hned jsem si zkoušela číst, všechno krásně drží tak jak má, ikdyž to prvně nebezpečně praskalo..xD Nevypadá to tak, jak jsem chtěla, aby to vypadalo, ale mám z toho podivně ztřeštěnou radost, je to barevný, krepatý a MOJE. Budu nad tím plakat štěstím ještě dlouho..:D Má to sice svoje mouchy..(jakože třeba ta lepenka není střižená úplně rovně, nebo, že mám dvakrát stranu 93..:D Ale to je jedno..xD)
Mám to sice vyfocené, ale na fotce to vypadá ještě přiblblejc než reálně a navíc můj PC odmítá komunikovat s ModrýmZubem..hm..musím ukecat sestru, ale ta teď bručí, tak příště..:D
Pac a Pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat