sobota 23. října 2010

Pořád tele ve tmě, jen na podzim..

Přepadl mě podzim. Už se mi nelíbilo koukat na tu černočernou tmu, tohle je mnohem, veselejší. Tak nějak si představuju podzim, barevnej! Krása.
Tak když je venku ne úplně ideální podzim udělám si ho tady. Vyhovuje mi to, sice to mlátí do očí jak vzteklý a tímto počinem jsem se "profesionálnímu desingu" vzdálila další míli, ale je to prostě ..:D A to prosím jsem využila jenom malování a základní paletu barev, hehe, jsem na sebe pyšná.
Schávlně jak to dopadne v zimě..:D Asi tele na lyžích, bude mít ještě vytřeštěnější oči..:D
Tak jo, odcházím dobýt hradbu peřin.
Mimochodem
To černý uprostřed má být tele, pozdě jsem zjistila, že tam mám málo místa a naneštěstí se tlačítko "zpět" omezilo jen na posledných pět kroků..Hee..tak je tam tele, zmutovaný, má divnej zadek. :D
A ještě to slunko se mi zvrhlo..:D Ty moje tendence kreslit všude ksichtíčky. :D
Ale ty "jakože stromy" se mi líbí. Jsou pěkně pokroucené..(a vznikly úplnou náhodou, jinak by to byli jen párátka..xD)
No nic. Přeji dobrou noc..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat