sobota 2. října 2010

Popracovní odměna..


..aneb procházka s příšerou..:-)
Příšeryy

Rozhodla jsem se, že mám s touhle příšelou málo kvalitních fotek a tak, že se na kopci vyfotíme.
První zádrhel nastavl ve chvíli, kdy mi došlo, že, světe div se, nemám foťák. Ale tak, můj nezničitelný, superostrý mobilní fotoaparát zazářil a přeci jen něco máme, i když ne tak jak jsem si to představovala.
Ono horší bylo "vyfotit ho"..cítila jsem se jako paparazzi a moje hvězda byla opravdu mrštná, ale zadařilo si i v tomto směru.. ("Bertíčku, na! Na!".. Na to slyší..)


Původně jsem ho chtěla pěkně "pomučit"s náhubkem, který nenávidí, ale byl tak zdatnej (Psisoň samozřejmě..:D), že než jsem ho stihla zapnout měl ho dole. Jako, já je s ním piplat nebudu, prostě jsme šli bez něj, na kopci ani na polňačce na někoho jen těžko narazíme.
Naše běžná procházka vypadá asi takhle..

Ňufka (Bert): *sípe*
Hiro: "Vole netahej furt, kurňa! Jsi takový tele, blbče! (to je z lásky)" *vlaje za ním*

Dneska to překvapivě tak strašný nebylo, dokonce jsem si mohla zavázat tkaničky! Asi už ho to tak nebaví.. (nebo už je prostě starej a nemůže..) I když pravda vodítko bylo napnutý skoro pořád.. (Ne on netáhá, on má jen krátký vodítko.. kdyby mělo asi tak 12 metrů bylo by to OKej)..
Psisko
(To se mi příšera, zrovna zastavil, jinak to byl skoro nadlidskej úkon. Vždycky jsem tam měla prst, dokonce i tady je to "zamlžený", ale to je schválně, to je jasný..:D)

Dneska se mi předvedl "honem na myš", vykousal a vyhrabal zhruba patnáct centimetrů hlubokou díru. Dřepěli jsme tam spolu (já jsem dřepěla, on šílel) asi tak deset minut a dalších pět minut jsem ho táhla pryč..(je silnější, vždycky se vrátil, ale pak začal ztrácet..xD) Nesmím zapomenout, že je tam teď díra, abych do ní příště nějak šikovně nestrčila nohu. Taky tam máme otisk celý jeho tlamy, ona ta hlína byla taková tvárná, a on do ní kousal, jak vzteklej..:D
Myšilov..
Díra..:D



Natrhala jsem si šípky, že si udělám čajíček..(šípkovej já můžu..:-)), ale vzhledem k tomu, že jsem nenašla sítko a "čajítko" je mi v tomto případě na prd, se příparava čaje odročuje na zítra..

Mám jednu (dvě možná tři..xD) krásný fotky. Všechny je sem plácnu. Pravda, na všech má "pšíšera" vyplazený jazyk (pokud ho tedy zrovna nemám zezadu, ale vsadím boty, že i tehdy ho měl vyplazený..:D), ale on je krásný i tak. Hrozně moc ráda ho ochmatlávám. Líbí se mi, jak pěkně umí držet tělo.. Chtěla bych vědět, co byl v minulém životě..:-)

s výhledem
Tohle byla spíš taková "nehoda" než fotka, ale moc pěkně vyšla. Hlavně mě fascinuje, že vydržel takhle stát. Asi zrovna někdo někoho předjížděl. Jinak tenhle "kopec" je kousek od silnice "hlavního tahu" na Hrabišín..xD Ty jabloně kolem roděj jabka do slivovice. Nevím, kdo to odváží, ale vždycky mě to udivovalo, jak někdo může posbírat jabka od silnice a udělat si z toho slivovici. :D Vzádu je vidět škola. Je to takový ten nejdelší šedej flek..:D

Na,na!
První ze dvou "na,na!" fotek..xD tady je aspoň trošku vidět, jak má bílou bradu, staroch. Jeho netopýří ouška.. Pak po mě skočil, jaktože si z něj dělám srandu! Dyť nic nemáš..:D (Ale pěkně se posadil, to dělá dycky..:D Je to jeden ze tří povelů který naprosto skvěle ovládá, zato nikdy nepochápal "lehni"..)
Bertidlo..
Z téhle mám úplně největší radost! Vypadá tam tak "mladě".. Trošku se mi rozmazal, pač sebou šil.. U něj "vrtět ocáskem" (pahýlkem, spíš) znamená vrtět celým tělem, popřípadě aspoň celým zadkem.

Jsem tak příjemě unavená. Je mi hrozně bezva, asi ta celodenní dřina stála za to.. Trošku jsem zahradničila..(a to mě baví! kaktusy, můj malej "Pan Ořech", smrčky, co jsem vypiplala a furt se s nima piplám, pivoňky, co letos krásně kvetly, mamčiny "roštíkovatý keříky"..)..troška dřiny se dřevem. Všechno mě tak pěkně bolí.. Moc príma den to dneska byl.
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat