pondělí 11. října 2010

Státní maturity první část..

Jako první byl didaktický test z češtiny, bylo tam pár novinek (naše paní učitelka taky neměla tušení, nedivím se, že jsme to nevěděli..). Vybrala jsem si vyšší možnost, myslím, že to nebylo tolik těžké a vzhledem k tomu, že jsem jela ze zásob, myslím, že to bylo dost jednoduchý..(co jsem slyšela, tak nižší je tak stupidní, že si dovolí do možností, kdy se vyhledává chyba napsat "výkend"..)
Na tenhle test bylo 90minut, během hodinky, možná 75minut jsme všichni končili a už jen kotrolovali, zbytek do devadesáti minut byl tak úmornej, že to ani nejde popsat. Myslím, že jsem tak chvilku i spala. A ne, že bych v tom byla sama.

Následovala písemná práce (slohovka) z ČJ, zase devadesát minut + 25 minut výběr jednoho z 10 témat, během těch 25minut jsme jen tupě civěli do papíru/zdi/z okna (obloha byla tak krásně modrá!), směli jsme si udělat tak maximálně pár poznámek.
Co se samotné slohové práce týče, bylo to zase během hodinky hotové a zbylých 30minut spacích. Nevědala jsem už, jak si mám sednout. Bylo to hrozné!

Nakonec nás čekala slohovkaz angličtiny, které má dvě části a je to víc veselejší a ještě mnohem víc ubíjející, tentokrát to byla nejdelší čtvrt hodina.

Bylo to tak divně unavující. Nic se mi nechce, neměla jsem ani sílu na to, vzít vodítko a vytáhnout čoklítose ven. Vlastně jsem byla ráda, když jsem sebou plácla k televizi a na chvilku zaspala, ikdyž mi to moc nepomohlo. Chtěla jsem se kouknout na film, ale u toho se musí aspoň trošku přemýšlet a to už bych asi nezvládla.

Zítra nás čeká matematika (to jsem doteď nepochopila, proč to musíme mít všichni??) a didaktický test z angličtiny. Mezitím je hrozně dlouhá pauza, další věc, kterou jsem nepochopila a příjde mi ohromě zbytečná.

Chňo, chtěla jsem si číst, ale ani na to nemám sílu, vlastně se divím, že jsem vůbec dokázala tohle napsat, ale asi jsem si potřebovala postěžovat.
Hm, co ž mi připomíná, že si myslím, že zadání má pár nedostatků.. Ale to už ať si vyříděj lidi, co s tím pracují.
Pac a pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat