čtvrtek 21. října 2010

Knoflík pro štěstí

Nakupování je moje noční můra, nesnáším nakupování! (Pokud teda nenakupuju pro ostatní, to je v poho a nebo ještě knížky..:D) Jsem ráda, že mám tohle zimní mučení za sebou. :D Ale o to nejde.


V Šumperku jsme nedávno vypátrala asi sto let staré starožitnictví. Zatím jsem si netroufla vlízt dovnitř, chodím okolo koukám do výlohy a obdivuju se porcelánové panence, starým knihám a různým blbůstkám, které mají vystavené. Až si troufnu tam vkročit, umřu blahem. Sice si nejspíš nic nekoupím, (ikdyž...!) ale ta atmoschéra uvnitř mě nejspíš oddělá. (Stačí mi úplně sprostej bazar plnej úžasnejch starech porcelánovejch hrnečků a jsem spokojená půlku dne.)
No, ale oni mají před tou "výlohou" skleničku (vypadá to jako ta sklenička od bonbónů) s nápisem "knoflíky pro štěstí". Nevím, kolik lidí si vzal, popřípadě přispělo svým vlastním knoflíčkem, ale já si jeden vzala. Je to úplně rozkošnámodrá mašlička. Mám z ní radost. Nosím ji teď v kapse a mám pocit, že můžu lítat..:D Jsem asi dost naivní, ale tak nějak mě to naplnilo optimismem.
Možná je to jen hloupej knoflík a ta paní uvnitř to dělá tak, pro srandu králíkům, protože má hromadu košil, ke kterým už v životě žádnej knoflík přišívat nechce, ale možná je to čarodějka, která chce pomoct aspoň těm několika připitomnělejm lidičkám, co si pro ten knoflík dovnitř šáhnou.
Tak jsem si šáhla.
Hiroko von Rabersdorf

PS: A další info týkající se mého kreativnějšího já, práce na "svázání" oné ODG knihy se přiblížila zdárnému konci. Herkules přes dvě noci zapůsobil, že "vazba" drží a neplánuje se rozpadnout, zbytek zajísti izolepa..:D Hu, chybí mi růžový krepák!.. Dám vědět..^^

Žádné komentáře:

Okomentovat