neděle 7. listopadu 2010

Vyděděnec..

Babička měla nedávno krásně polokulaté narozeniny a tento víkend se slavilo (celej víkend v trapu..). Bylo to bezva, dobrý obídek, dobrý zákusečky příjemná atmosféra, zahráli jsme si slovní fotbálek, u kterého jsme se mohli potrhat smíchy..(hrálo se na poslední dvě, později tři písmena..) Mám velice aktivní sestřenku, která si dokáže zahrát sama se sebou..xD
Ale ačkoliv to bylo tak moc bezva prostě něco chybělo. Babička totiž nemá jen tři přprdlé vnučky, ale ještě jednoho vnoučka, který se nechoval zrovna pěkně a úspěšně naši existenci ignoroval až do našeho odjezdu (a vsadím boty, že i po něm).
Včera s námi ani neposeděl, pravda přišel z práce a tak ráno nemohl, ale když se vrátil, tak by ho aspoň půlhodinka nezabila. On se snad ani nenajedl a už byl v trapu..vrátil se až někdy k ránu.. Na oběd nevstal, když vstal tak omrčoval a vlastně ani nepřišel s tím, že to k životu nepotřebuje. Babička vypadala, že ji to mrzí (a asi jenom nevypadala, protože já být babička, tak ho asi zabiju).
Od tý doby, co si pěstuje a vyráží takhle ven s ním není řeč. Jedinný, co ho zajímá jsou ty pitomý rostlinky. Mě nevadí, že si to pěstuje, že si to kouří..asi s tím dělá, co chce, ale tak kurňa, když babička slaví narozeniny, tak by se mohl přemoct a slízt dolů.
Prostě se začal všem vzdalovat. Žije si svůj vlastní svět, alkohol, cigarety, tráva.
Dřív jsme si pokecali o autech o hudbě, zahráli jsme si nějakou hru..

Hrozně mě to mrzí. Nechápu to..asi existuju úplně jinde než on. :-)

Kdybych tady měla vyklopit všechny svoje pocity, asi zbytek "článku" prokňučím, protože je mi to líto! Chci svého Danečka zpátky! Tak hrozně mě bavilo, když jsme se spolčili a šli pokoušet holky...huu...
Dobře, balím to..xD
Pac a Pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat