čtvrtek 23. prosince 2010

První teletník

Tak jsem to nakonec vyřešila..^^ Tímto uzavírám svoji snahu o "úpravu" vnitřku blogu. Zjistila jsem, že k tomu nedokážu najít odvahu. Každý smazaný článek mě bolí. Všechny ty spisky jsou kousek mně a ikdyž občas vrtím hlavou, jak jsem mohla někdy nějak takhle psát a ještě tohle.. (ikdyž to si budu za pár let říkat zase)..jsem to já.. navíc pod všemi (tuším) těmi články jsou komentáře od lidí, které mám ráda, s kterými jsme se nachlámali a vymnělili si spoustu písmenek.
Prostě nebude žádná zběsilá (původně plánovaná) redukce. Mám to ráda tak jak to je..
Všechno, co zůstalo je stále rozděleno do rubrik..(ikdyž ty jsem nadšeně zredukovala, některé).. a tyto rubriky najdete právě zde.
To kdyby se třeba někdy někdo rozhodnul podívat se do nejhlubšíh hlubin a začátků tohohle "blogísku"..:D
Ehm..ještě jedna maličkost.. pro třeba některé stoleté čtenáře mích tisíciletých "jakože" povídek.
Pravděpodobnost dopsání nedopsaných je mizivá, proto jdou i tyto rubriky sem.. možná, kdyby se zadařilo, ozvu se..ale moc si nefandím. Ha teď vidím, že zmizeli jednorázovky, ale jak se to mohlo stát?.. Snad dodám..^^)
Tak to je snad všechno, co jsem chtěla říci.. teď už ty rubriky.
S láskou..
Hiroko von Rabersdorf
Povídky


Anime a pod..


Ostatní



Žádné komentáře:

Okomentovat