neděle 2. ledna 2011

.. nějaká změna?

.. Všude se píše o nově příchozím roku. Původně jsem chtěla taky ppřispět svou troškou, ale přešlo mě to. Jako vždycky se nic nezměnilo. (a když jo, tak bych neřekla, že k lepšímu)..

Radši se vrátím k Vánocům..^^
Letošní prázdniny byli príma. Přijela Shinnya. Shinnya, je príma, je nakažená. :D Nadšeně jsme spolu sledovali jisté SHINee a zjistili, že korejská hudba (respektive korejský pop) je vlastně docela (dost) fajn. Prvně nám dalo zabrat rozeznat je od sebe (hodně zabrat), ale po dvanácti dílech jedné z jejich reality show, to šlo samo.. vlastně si nejsou vůbec podobní (navíc je jich jen pět).
SHINee
Moje knihovnička už od září nadšeně očekávala příchozí knihy. Nakonec se jejich počet, pravda, zúžil..(vlastně, nedostala jsem ani jednu knížku)..ale počet mang, které jsem dotěď schraňovala se příjemně rozšířil o další díly Gravitationu a dokonce první díl Balzamovače (z kterého doteď nadšeně chrochtám, a dvakrát jsem s ním spala, nedokázaal jsem se od něj odtrhnout..).

Jedinný co teď chci je úspěšně odmaturovat a dostat se na vysokou školu (ale věřím si, v grafu nálad se zrovna nacházím hodně vysoko na bodu "dokážu to, dali to i jiní".. doufám, že na tomhle bodíku vydržím aspoň chvilku..). Pak už to zase nějaký bude. :-)

Mám to trošku (trošku hodně) zmatené, já vím. To je tím, že jsem nadšená a nevím, kam dřív skočit.
V brzké době se pravděpodobně nadšeně ukníkám nad SHINee a drahými Abingdony (přičemž, Abingdoni, kdyby byli korejci, mohli by být tatínkové SHINee.. Je to zvláštní, Takanori vůbec nevypadá, že by byl tatínek..) ..a nebo v úvahu připadá BJD..(mám vybráno, mám peníze, chci ho!..) já jsem nikdy nebyla nadšenec do panenek..(pokud nešlo o jejich svlíkání, to jsem byla první :D)..ale tohle je úplně něco jinýho (mami! :D) ..
Tak někdy příště.
Mějtě se fanfárově.. pac a pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat