úterý 4. ledna 2011

A jéje..

..tak si tak pomalu záčínám z onoho rozlítaného vrcholku nechutně špičaté amplitudy skouzávat
Amplituda
Zatím jedu pomalu, ale tuším, že se to ještě zrychlí. (Nemůžu usnout protože se mi zdá o maturitě z biologie.. Noční můry, musím s tím něco začít dělat, ale nejde mi to tak jak bych chtěla, hlavně, že ZSV mi odsípá. Ale to studovat nechci!..)
Začala jsem si hledat místečko, kam bych se po úspěšné maturitě (pevně věřím, že z té biologie odmaturu nejhůř za dva..:D) mohla uchýlit, konečně zde najít nadšeného učitele (a ne tu megeru, která nás učí stejně, jak děti na nižším gymplu a to prostě nestačí!) a zase se pro tenhle obor zapálit. Po nadšené projíždění Přírodovědeckých falkult jsem rychle zhasla. Nemám šanci, přírodniny nepoznám (a když jo, tak jen prvním jménem, příjmení nevím..) to znamená, že Olomouci mohu zamávat a uspnout se tak na Ostravu a Brno, kde to ještě jakž takž jde..(ikdyž Ostrava letos zklamala neb zrušila dva roky uplatňované přijímací zkoušky z NSZ a vrátila se k původním testům, což vůbec NENÍ fér. NSZ mi jde skvěle a dosahuji úžasných výsledků. No vážně! Stejně tak OSP, které mě pravděpodobně zachrání v Brně.)
Budu si věřit!
Vtipné je, že Brněnská VŠ letos vyhlásila přijímací zkoušky na 7.-8.května. Dobu, kdy městem profičí Animefest, na který jsem chtěla! A chci a když tam nebudu moct být celou dobu, tak aspoň chvilku.. Netuším, sic, kde budu spát, ale asi to zapíchnu v kině u nějakého prudce záživného filmu. :D
..Když o tom, tak přemýšlím, vlastně jsem se asi právě vyšplhala zase nahoru.
Príma..^^
Maturant v depresi budu až později..
Pac a pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat