sobota 22. ledna 2011

Občas se narodí někdo..

..dneska mi byl, se škodolibou radostí (?) odeslán odkaz..
...tento odkaz... (já běžně ona.idnes nesleduju, tudíž jsem svým způsobem moc ráda, že se ke mně ten odkaz dostal..:D Ikdyž teď nebudu moct spát..)
Andrej Pejic (píše se srb z Austrálie), okamžitě jsem se nadchla..(mě vždycky fascinují lidi, kteří se nějakým způsobem liší a on se liší úplně hrozně moc..) Bylo mi řečeno, že jsem asi jeden z mála lidí (samozřejmě návrháři se nepočítají..podle toho jak moc je momentálně žádaný), kteří jsou nadšení. Komentáře pod článkem moc lichotivé nebyli..nejvíc mě naštvala reakce, kde bylo na tvrdo řečeno.."když se na navrhuje na takový chlapy, co máme my normální nosit"..ale doprdele, jak vypadají modelky,..? Normální ženská se do takových věcí, co si oblečou modelky nedostane. A pak věci jako "tohle, že je sexy? a hromada věcí, co dělá, jako že špulí rty a bla bla bla.."..nejsem si úplně jistá, jak to je se ženskejma, ale pravděpodobně nedělají nic tak moc odlišného...(jenže jsou to žensky..a vypadaj jak ženský, no ikdyž..)
Chtěla jsem tam něco velice ošklivého říct, ale vzhledem k tomu, že to vyžaduje přihlášení.. nechám to být a budu se v tom vyžívat sama..
Uch...
Tohle není fér, jak může někdo vypadat takhle..? Teď si můžu jít pofňukat do polštáře..:D
A protože hrozně moc chci mít na blogu jeho úžasné nohy...^^ *culí se*
Andrej Pejic
*spokojeně se rozvrněla*
Tak jo, už jsem spokojená..
Tlapku..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat