sobota 22. ledna 2011

*chráptí, funí, ale dýchá*

..prý, že chřipka. To ták!
Možná to byla chřipka ze začátku, jenže, když jsem i po x-dnech (kdy se normální lidí uzdraví, vyskočí z postele a chválí slunce) trpěla a horečky mně ne a ne opustit..(slivovicový zábaly jsou hrozný! Nesnáším jak to smrdí.. :D A stejně mi na moc dlouho nepomohly, tak hoďku, víc ne..)..tak jsme se vydali na pouť za panem doktorem, jenže ten dovolenkoval..(do pátku)..nakonec mi život zachránila paní v lékárně, že se mám vykašlat na paraleny a zobnout růžovou lentilku a ono to zabralo! :-) Vyskočila jsem během dvou dní. Sice stále chrchlám a troubím (doufám, že to bude do pondělka dobrý, já si doma zatroubím ráda, ale jinde už mi to tak dobře nedělá..), ale je mi dobře a po horečkách ani vidu ani slechu...:-)
Nejparádnější na to bylo, že to bylo nejdůležitějších čtrnáct dní..uzavírání pololetních známek, druhé čtvrtletní práce. Měla jsem hrůzu, že mě nebudou známkovat, ale smilovali se. (ikdyž ne všichni, ZSV si prostě dopíšu..xD)
Lovci Draků
Lovci Draků (Hektor a Lian Chu)
Důležitá poznámka!..:-)
Pohádky a "skoroněmé" filmy člověk ocení až ve chvíli, kdy se mu nechce číst, nemůže vylézt z postele a touží jen tak ležet a být.
Nebo alespoň u mě je to běžná praxe.
Poslední tři/čtyři dny (když je mi už vlastně celkem dobře a jsem schopná sníst něco jiního než piškotky) rozjedu pohádkový maraton (obvykle pixarovský), který občas proložím nějkým tím "skoroněmým" fílmem.. (skoroněmý proto, že text hlavního hrdiny vypadá asi takto "Vraťte mi mého slona!" Vrrr..*děsivej pohled*)
Tony JaaTony Jaa (Ong Bak, netuším, který díl)

Nedokážu si představit, že bych neměla svoje oblíbená DVD při ruce, asi bych to hrozně odtrpěla, pohádky mám ráda, stejně jako zběsílé máchání (ať už sebou zběsile mlátí Tony Jaa, Bruce Lee..nebo kdokoliv další..)..:-) a Burák mi vždycky dokáže zvednou náladu..:D

Uhu...:-)
A teď zpátky do školy.. *schlípla*
Pac a pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat