pátek 3. prosince 2010

..Tak zítra, no..:-)

Úspěšně jsem eliminovala minimálně 20 článků.. Beru to jako veliký osobní úspěch.. některé články (ač s jistými chybami) zůstali na místě kvůli úžasným komentářům, které jsem vymněnila s tehdy ještě aktivní Elo-chan..
No..eliminace pokračuje..pravděpodobně zbyde více článků než jsem si původně přála..(a všechny pravděpodobně kvůli těm komentářům..xD)..ale i tak. Spousta rubrik už zmizela a mě se krásně zkrátil jejich seznam (zato se mi nehorázně prodloužil v rozepsaných a smazaných, který čekají na totální odchod..).. mám ze sebe radost, ikdyž občas mi dalo pěkně zabrat kliknout na to hloupý "smazat"..(ale u některých to šlo překvapivě lehko..)..taky zmizeli (skoro) všechny články od bývalé spoluautorky a to taky udělalo svoje..
No dobrý..:-)
Zítra už máme stužkovací ples.. Kateřinka nakonec (kvůli problémům s páteří) odřekla a mě ta odpadla jedna nepijící slečna, což mě mrzí a to samozřejmě nejen proto, že je nepijící, ale hlavně proto, že ji mám moc ráda. Pravdděpodobně se budu držet co nejblíž maminky a co nejdál od Zbyňka..(a Tomáše, ten, když se trošku napije tak se "ztrácí" a to je myšleno tak, že se normálně sbalí a uteče..).. Rozhodně to bude velice zajímavé, vzhledem k tomu, že tanec, který byl už dvakrát zkrácen a prodloužen se na zítřek mění zase a tak nikdo nic neví, no nádhera! A na generálku ráno nikdo nejde..(já nevím, všichni to děsně hrotí s vlasama a kdovíčím.. Mě to mamča posepíná do něčeho volnějšího, aby to drželo a nevlálo a jdu..xD)
Rozhodně to celé ještě shrnu, protože o nejspíš bude nezapomenutelný zážitek..:D
Zatím se mějte krásně a kdbyy vám některá rubrika třeba nešla rozhliknout, bude to tím, že už s největší pravděpodobností neexistuje.. Za komplikace se moc omlouvám, ale ono se to bude časem zlepšovat..^^
Mějte se krásně, užíjte si víkendového třeskutého (hlášeného) mrazu,
pac a pusu..
Hiroko von Rabersdorf

Žádné komentáře:

Okomentovat