pondělí 29. prosince 2008

34. Spřáteláček - Near-Kun

Hiro-chan o tomhle blogísku sice slyšela od své "drahé" *nahodila ironickej obličej* sestřičky už slyšela, ale my se držíme pravidla "Kde jsem já nemusíš bej taky" takže jsem se tomu místo tak nějak i nechtěně vyhýbala a teprve nedávno Hiro-chan zjistila jakýho dělá Chybsona...ale te´d se to rozhodl napravit a začínáme krásným spřáteleným..*culí se*
Near-Kun chtěla na diplomek pár Mello/Near > tenhle pár mi není zrovna pochuti, ale nakonec jsem našla pár obrázků...a tenhle prostě vyhrál, ikdyž to nejní zrovna žádnej "vodvaz yaoi"...ale je prostě takovej...:))) Hiro-chan se líbí, takyže doufám, že se bude líbit i tobě...)
Hiro-chan úplně zapomněla v tom zápalu na odkaz...*vyděšeně* Tak tady je.. > Near-Kun
Hiroko von Rabersdorf

A Pro Nás..:) Strašlivě Děkujííí....*nadšeně plesá*

Žádné komentáře:

Okomentovat