úterý 23. prosince 2008

Vánoce, Vánoce..

V prvé řadě, jsem chtěla opožděně Niniel popřát všechno nejlepší k narozeninám.
Ninuško, všechno nejlepší k narozeninám, zdravíčko, štěstíčko, penízky, pevné nervy, ať se ti podaří staříčky a střenky pracovat s počítačem, samý dobrý yaoi...a hlavně ať se ti splní všechna přáníčka. Hiro-chan tě má ráda..:-*
A TeĎ Hiro-chan chtěla říct, že přes Vánočky a Svátky ne stoprocent nebude doma. Bude lítat po babičkách, vlát za svou rodinou, ale bude na Vás myslet. A taky už pro Vás připravuji, lehce povánoční romantiku.. xD Doufám,že se mi to podaří zdárně dokončit (bude to jednorázovkaa..) a, že to budu moct zveřejnit, ještě před Silvestrem a taky doufám, že se mi podaří dodělat i to druhé, které už by, al mělo být Silvestrovské.

Každopádně jsem Vám všem chtěla popřát buhatého Ježišká, ale hlavně vánoční pohodu relax a spoustu dobrého cukroví a pohádek. Myslím,že si to za celoroční námahu všichni zasloužíte..

Heee...teď jsem si tak vzpomněla, Hiro-chan dostane DVD s Loveless, takže se možná hned tak neukáže.. *připitomněle se kření a slintá* ale tu povídku URČITĚ dostanete..:)

Tak já se loučím.. Musím se chystat, zítra frčím k babičce a sakra už se nemůžu dočkat, páč Hiro-chan si pořídila, knížku -lépe řečeno knížky- od naší spisovatelky *sakra...zrovna mi vypadlo její jméno..proč já..* A ty knížky jsou úplně brutálně úžasný... (Luko malý vlkodlak, znáte to někdo..?)


Fajn, fajn...Tak já jdu nebo mě rodičové ukousají...xD -táta už o půl sedmé "Děcka, chrápat..xD"-
Ještě jednou mějte se krásně užívejte si pohádek a cukroví a kašlete na starosti.

Vaši Hiroko, Hiroki, Kairi a Haruka (von Rabersdorf) a taky všichni povídkoví..^^

Žádné komentáře:

Okomentovat