pátek 26. prosince 2008

Alee-chan už je doma...T^T

Yo,kimitachiii~~
Yay,Tak jsem zase konečně po dvou dnech zpátky ve své rodné hroudě. A není to tak ideální jak jsem si to představovala. (Tzn.: Půjdu se vykoupat,přečtu si další část své knížky,co jsem dostala k Vánocům,něco sním a půjdu konečně spát,protože jsem Fakt Šíleně Unavená.) Místo toho tu lítá dvoumetrový bratranec a rejpe,že vypadám jako příšera (Díky za kompliment),děsí nás tu topinkovač,smrdí tu alkohol,protože se ho podařilo tatínkovi vylejt na linku a bude tu smrdět ještě pár hodin a jestli si na to rychle nezvyknu tak se pozvracím. Kolíček na nos už jsem taky zkoušela,ale děsně to bolí. A chybí mi Haruka,Hiro-chan si ho odvezla k babičce...T^T Minato (jeho seme,fufufu) depresní,že bez něj nemůže žít a leze mi strašně na nervy. Depresnit tady můžu jenom já... *křen* Jinak jsem vám všem zapoměla popřát krásný Vánoce,i když už je po nich. A na Silvestra to moc nepřehánějte ale koukejte si ho pořádně užít,ok? ^^
Zatím bai bai,forever yours

Alee-chan (A Minato...^^ )

Žádné komentáře:

Okomentovat