pátek 19. prosince 2008

Stále živá, Elo...xDD

Konichiwa mi milí..

Ano,stále živá, už to začíná být nuda..xD Ale jen tak se mě nezbavíte..xD
Každopádně jsem vámm chtěla sděilit pár novinek, takže tohle je takové zprávěcí centrum..xD

Takže za prvé. Hiro-chan splodila novou povídku, jmneju se to "Jsem posluchačem.." ale tady se to nejspíše neobjeví, páč jsem ji věnovala jako dárek na Lalin blog, takže pokud se nudíte a nemáte co číst, byla bych ráda,kdybyste mě zkrtizovali, vážně potřebuju někoho, kdo na mě bude zlej...xD Páč jsem v Soumrkau chytla nějakej blok a nemůžu se hnout z místa.. Jo a ta bovídka u Lali > Tu!
Za druhé. Noo to můžete, přeskočit, ale Hiro-chan si vyléčila svůj komplex z výšky, teď je se svými 1,53cm tak spokojená jak nikdy..xD Protože v Šumperku na jedný tržnici (Korzo) je klučina (Vietnamec), který je ještě menčí než já..(dospěleeej,ten už neporoste..xD) a druhej (ten už taky neporostě) je tak velikej jak já... Mám radost..xD Už mě nic nerozhodí...xD
A za třetí. Na Štědrý den mě nečekejte, budu smrdět u babči...budu rozesíla SMSky a kousat se nudou nebo -v lepším případě- se budu přežírat sladkým a čumět na bednu..xDD

No taaak a teď bych mohla něci dělat...Jdu se koukat na Ayakashi Ayashi...xD

Vaše Milá Hiro-chan

Žádné komentáře:

Okomentovat